Online dingetjes voor met z'n 2 te doen in tijden van corona

recipe4hate

Well-known member
Crowdfunder FE
De gebruikelijke videocalls buiten beschouwing gelaten, wat zijn jullie favoriete dingen om samen te doen zonder fysiek in contact te komen met elkaar?

Gamen is al uitgesloten of besproken en Snapchat en consoorten (giggidy) hoeven ook niet.
Zijn er manieren om bijvoorbeeld samen-apart een film te kijken? Ik denk dan aan watch2gether, maar dat gaat natuurlijk enkel over wat er op youtube te verkrijgen is.

Geef me jullie creatiefste ideetjes.
En als jullie hier niet creatief genoeg zijn, post ik 'em wel opnieuw op zwam. My homies won't fail me :unsure:
 
450 euries voor de 64gb versie, ma tis (imo) de moeite waard als ge het ook zou gebruiken om te gamen (y).
 
Ik ga uwe thread niet verder high hacken, maar dat vond ik ook totdat ik het fatsoenlijk probeerde. En de Quest is dan zowat de sweet spot van niet TE hard te moeten investeren (jaja blabla Facebook betaal met uw privacy), maar wel een full VR experience te krijgen.
 
Hier kijkt mijn man films of series met zijn beste maat. Ze hebben elk streamz/netflix/... . Ze open dan een jitsi.meet of zoom en starten de film/serie gelijktijdig.

Regelmatig ook spelletjes op boardgamesarena

Op social deal staan regelmatig ook goedkope online escape rooms. Is ook wel eens leuk.
 
Terug
Bovenaan