One time onenightstand

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum Startdatum
In dergelijke ernstige gevallen, mag je dan uiteraard ook een supermod, een admin of de politie contacteren!
Ik heb den Andy zijne privé nr, ik heb namelijk surveillance gerief van hem voor een prikje op de kop kunnen tikken...

#allsecure #allgood

images

AAAAAIGHT

wie vind jij de mooiste Miss BE ?

ik uiteraard Angelina flor pua van 2018 :love:
je kan die ook boeken zie ik, maar niet voor de zaken die ik in gedachte heb :baard:

Laura Beyne van 2012 mag er ook zijn :) :)

maar die Kenza van vorig jaar mag er zeker ook zijn!
Screenshot-2024-10-13-at-16.29.45.jpeg
Omg, ik dacht hier eens in dit topic door te klikken en wtf, de achtergrond van deze foto leek me zo bekend. Dat is in 't huis van niet minder dan ... [een familielid] ... in Madagascar nog wel... Let idd niet op de afwerking van dat plafond... Wist niet dat ze daar selfies gemaakt had... Een familielid (ook deelneemster MB) is vriendin van haar en ze waren daar samen op vakantie, en na ze IRL gezien te hebben op een verjaardagsfeestje inderdaad niet mis.

De wereld is klein, komaan zeg.

1995 end thread.
²

Omg, ik dacht hier eens in dit topic door te klikken en wtf, de achtergrond van deze foto leek me zo bekend. Dat is in 't huis van niet minder dan ... [een familielid] ... in Madagascar nog wel... Let idd niet op de afwerking van dat plafond... Wist niet dat ze daar selfies gemaakt had... Een familielid (ook deelneemster MB) is vriendin van haar en ze waren daar samen op vakantie, en na ze IRL gezien te hebben op een verjaardagsfeestje inderdaad niet mis.
En die loopt daar zo maar op deze manier in het wild rond, in zo'n tiny bikini?
Ik heb ook een huis en mijn ventilatiebuizen zijn momenteel ook zichtbaar.
Bovendien, bepaalde openingen hebben ook nog geen deur.

Ze is van harte welkom voor wat selfie'kes.
Alleen nog wat kunst aan de muur, maar hey, de blik in haar ogen, dát is kunst.

En die loopt daar zo maar op deze manier in het wild rond, in zo'n tiny bikini?
Intussen zijn er nu wel Belgische deuren. En jup, het is daar niet zo dichtbevolkt zoals in ons Belgenland en wat wil je ook met hoge temperaturen, een mooi zeezicht, de linker & rechterbuur zijn daar respectievelijk op 100 en 240m, het strand op 230m... Het zwembad en een verfrissende duik op ...

Terug
Bovenaan