One time onenightstand

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum Startdatum
Ah ja, want de andere one-night stands in dit topic zijn natuurlijk wel realistisch :D.
:unsure:
Realistisch? Zou jij je veilig voelen mocht je samen zijn met de vrouw van een ex-dictator en pion van Rusland? Ik zou de polonium24 of wat was het wel eens in mijn eten durven verwachten dan.

Zou mij in ieder geval véél veiliger voelen bij Jenna Ortega laat dat duidelijk zijn. 😜

Realistisch? Zou jij je veilig voelen mocht je samen zijn met de vrouw van een ex-dictator en pion van Rusland? Ik zou de polonium24 of wat was het wel eens in mijn eten durven verwachten dan.

Ik heb het over het feit dat het in dit topic toch allemaal fantasieën zijn, dus who cares dat je zo een one-night stand in de werkelijkheid niet zou overleven :p.
Dat gezegd zijnde vrees ik dat Asma met Nieuwjaar of zo ook wel eens uit een venster zou kunnen vallen :p.

Op Prime kan je camp-fest van weleer Arrow bekijken.

Emily Bett Rickards die als Felicity Smoak altijd te pas en onpas in spannende kleedjes rondloopt is wel een pluspunt:

fc240f84ec1528b90914297faa8c7602.jpg

Emily-Bett-Rickards-Pokies-5.jpg

Laatst bewerkt:
Ik heb het over het feit dat het in dit topic toch allemaal fantasieën zijn, dus who cares dat je zo een one-night stand in de werkelijkheid niet zou overleven :p.
Dat gezegd zijnde vrees ik dat Asma met Nieuwjaar of zo ook wel eens uit een venster zou kunnen vallen :p.
Funny cos it's true

Waar kan je N-VA partijkaart aanvragen ?

Respect voor De Roover zijn vis-kunsten 🎣, dat hem zoiets aan den haak heeft kunnen slaan. 😍

Remco Evenepoel zou op Amy Sonck gekropen zijn en Oumi kan er niet mee lachen.
Weet niet of het klopt maar sommige whatsappgroepen draaien hier overuren op.

Terug
Bovenaan