One time onenightstand

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum Startdatum
Francesca Brambilla
Francesca-Brambilla-in-Bikini-2018--13.jpg

Die zal daar nu toch ook niks aan hebben dat jij zijn record breekt? Al zal ze nu ook niet veel verschil merken met uw 27,98 centimeter seconden.
Ik zal anders uw madam eens mijn 27,98 laten voelen tijdens een tantra initiatie, inclusief yoni massage uiteraard.

Breaking news: MisterV zoekt een lief!

Ze wil niet, ze heeft liever mijn spoilerke.
Beste @MisterV ge loopt wel een paar uur achter, hé, beste vriend.
Wat moest gebeurd worden, is intussen gebeurd.
Of dacht je nu echt dat uw madam 5 uur lang naar de yoga pilates bumbabumbaloo les is geweest gisteren?

Ik heb er ook van genoten... ♥️
Normaalgesproken moet ik minstens 360 jetons betalen via de groene knop 'fooi' om een vrouw zo ver te krijgen...

Debby Pfaff (49) beantwoordt de levensvragen van Dirk De Wachter: “Tijd voor een nieuw hoofdstuk. Er voor gaan. Boeken dicht. Op naar het volgende.

let me introduce myself Debby'ke, "jouw volgende" aka Befferke. Gewoon langskomen snoezeke, alles staat hier al klaar 😘

Debby Pfaff (49) beantwoordt de levensvragen van Dirk De Wachter: “Tijd voor een nieuw hoofdstuk. Er voor gaan. Boeken dicht. Op naar het volgende.

let me introduce myself Debby'ke, "jouw volgende" aka Befferke. Gewoon langskomen snoezeke, alles staat hier al klaar 😘

Komaan pé daar zit meer botox in dan in Courtney Cox.

Terug
Bovenaan