Google Image Search to the rescue : https://www.instagram.com/odessa_vip_story/p/C4U4rvZN_lf/ . Niet dat je nu veel meer weet
.
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Ik weet niet wie het is maar dayum :
![]()
Ik snap dat de man vrouw ratio daar nu wel is verandert de afgelopen 2 jaar. Maar om dan zelfs de pubers hun grietjes af te willen snoepen... Da's me te gortig. 25-35j is goe genoeg
Nu gaan ze al chicken fingers, lange hamburgers noemen?!Ze is van Limburg dacht ik? Ze mag in ieder geval eens proeven van mijn lange hamburger

Bezig met hare comeback heb ik gehoord![]()
Die mag wel een lieke zingen over mijne kathedraal
Ho eveil nerotewuorv...Bezig met hare comeback heb ik gehoord

Je gaat de "tinu" in uw nick best vervangen door vier andere letters vrees ik.Ik weet niet wie het is maar dayum :
![]()
Of hij zit ondertussen op een plek waar geen internet is.Volgens mij durft @Tinufiel hier niet meer te komen, we hebben hem buiten gepest.

Op 't gemak een douchke pakken zal er ook niet meer in zitten dan.Of hij zit ondertussen op een plek waar geen internet is.![]()
Epstein zijn eiland?Of hij zit ondertussen op een plek waar geen internet is.![]()
Tenzij hij 16 is...Je gaat de "tinu" in uw nick best vervangen door vier andere letters vrees ik.
Dan wordt het Peerufiel denk ikTenzij hij 16 is...
De leeftijd schatten is soms erg moeilijk. Toen ik onlangs een vrouwelijke collega aansprak dacht ik: Mmm ze ziet eruit alsof ze 14 is (smal, tenger, 1m50 groot, een heel jong uitziend gezichtje). Maar ze is 32.die juffrouw blijkt 22 te zijn.
32 jaar volgens Dr google.Hoe oud is Melissa Depraetere eigenlijk? Zo'n knappe vrouw ook!
Ge zou denken dat ge het laat passeren omdat ze... 14 was, niet omdat gij u aant generen waart?Gegenereerd dat ik was en ik heb het dan ook laten passeren.

Beiden.Ge zou denken dat ge het laat passeren omdat ze... 14 was, niet omdat gij u aant generen waart?![]()