Muñoz
Well-known member
Ze is van Limburg dacht ik? Ze mag in ieder geval eens proeven van mijn lange hamburger
Het woord hamburger kennen ze in Limburg niet, daar spreken ze over "ne platte". En in uw geval lijkt ne lange platte idd ook te kloppen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze is van Limburg dacht ik? Ze mag in ieder geval eens proeven van mijn lange hamburger
Voor de rest heb ik je nie horen klagen schattekeHet woord hamburger kennen ze in Limburg niet, daar spreken ze over "ne platte". En in uw geval lijkt ne lange platte idd ook te kloppen.

Fils de puteHet woord hamburger kennen ze in Limburg niet, daar spreken ze over "ne platte". En in uw geval lijkt ne lange platte idd ook te kloppen.
Maar woont in Antwerpen, dussssZe is van Limburg dacht ik? Ze mag in ieder geval eens proeven van mijn lange hamburger
Fils de pute
Nog niet eens in de helft, de beste jaren moeten dus nog komennog eventjes en ze wordt er ook 40.
40

Red flag!Maar woont in Antwerpen
Ik zou waarschijnlijk op iets anders uithuilen, dat ligt comfortabeler.A shoulder to cry on...
Limburgers en logica, gaat toch goed samen eh...Het woord hamburger kennen ze in Limburg niet, daar spreken ze over "ne platte". En in uw geval lijkt ne lange platte idd ook te kloppen.
Ey platte, niks tegen mijne copain ehFils de platte*
Lot em doan plastroneke. Tis nen abruti vo iets, we gon er ons ni mee inlatenEy platte, niks tegen mijne copain eh
K weet niet dat maar haar gezicht zou van een 10 jarige kunnen komen, weirdIk weet niet wie het is maar dayum :
![]()
Ik weet dat neotenie aantrekkelijk kan zijn maar die heeft nu toch echt een kindergezicht.Ik weet niet wie het is maar dayum :
![]()