One time onenightstand

  • Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum
Of deze?
jerk-fap.gif
Dank u zwam. Dit bevestigt nog eens dat Cate Blanchett de ultieme onenightstand is :love:. Damn :drool:.
 
Dit is zeker niet de juiste thread maar weet niet of ik hier zomaar een nieuwe thread mag aanmeken.

Stel dat je mag trouwen met gelijk wie. Dus je moet schoonheid, karakter, intelligentie, likeability etcx.... mee in rekening nemen. Wie kies je dan? Aparte thread of niet?
Sure ik wil een ONS met Jenna Ortega en dat mag gerust een week of 4 zijn maar ik zou daar niet mee kunnen leven. Idem voor Hanne Troon beeckx trouwens of de meeste celebs.

Voor mij zou dat toch wel Rachel Riley kunnen zijn. Wou een foto posten en gezocht maar ondanks dat het er veel zijn moet je eerder Youtube bekijken om haar te leren kennen.
Close second is waarschijnlijk Eva Green qua karakter dat past bij mij maar die rookt dus da's sowieso een no-go.
 
Stel dat je mag trouwen met gelijk wie. Dus je moet schoonheid, karakter, intelligentie, likeability etcx.... mee in rekening nemen.
Mijn jarenlange crush van toen ik 20 was. Helaas heb ik toen de signalen die ze zelf gaf nooit opgevangen en is die intussen getrouwd en verhuisd naar de andere kant van het land 😢
Ik ben in blije verwachting van haar scheiding 🤪
 
Terug
Bovenaan