MuƱoz
Well-known member
Is er iemand die werkervaring heeft bij defensie (als officier)? De blok is een heel saaie (en voor mij rustige) periode
, dus ik was uit verveling wat aan het rondsurfen en stootte op dit: Officier analist economie en financiƫn.
Dat de vacature "gesloten" is maakt niet uit, want ik zit nog maar in mijn 1e masterjaar handelsingenieur. Dus ik heb nog wel even voor ik 'moet' gaan werken, maar ik ben op rustig tempo wat aan het rondkijken welke kant ik echt uit wil.
Die jobbeschrijving spreekt mij in ieder geval enorm aan, gezien ik sowieso nooit geen zittend gat heb gehad, dus best wel graag sport en actief ben. Ik weet dat een klassieke 9/5 routine-job achter de computer niks voor mij gaat zijn als ik dat de komende 45 jaar ga moeten doen. Ik heb ook jĆ ren bij de scouts gezeten, ik ben niet vies van wat slijk enzo. Misschien dat als ik wat ouder ben wel meer een 'zittende' job wil, maar nu zie ik dat nog echt niet zitten.
Anyway, alleen is er weinig terug te vinden over bv. de work-life balance, aantal vakantiedagen, promotiemogelijkheden, etc.
Dus als iemand meer weet, shoot your info.
Tyy alvast

, dus ik was uit verveling wat aan het rondsurfen en stootte op dit: Officier analist economie en financiƫn.Dat de vacature "gesloten" is maakt niet uit, want ik zit nog maar in mijn 1e masterjaar handelsingenieur. Dus ik heb nog wel even voor ik 'moet' gaan werken, maar ik ben op rustig tempo wat aan het rondkijken welke kant ik echt uit wil.
Die jobbeschrijving spreekt mij in ieder geval enorm aan, gezien ik sowieso nooit geen zittend gat heb gehad, dus best wel graag sport en actief ben. Ik weet dat een klassieke 9/5 routine-job achter de computer niks voor mij gaat zijn als ik dat de komende 45 jaar ga moeten doen. Ik heb ook jĆ ren bij de scouts gezeten, ik ben niet vies van wat slijk enzo. Misschien dat als ik wat ouder ben wel meer een 'zittende' job wil, maar nu zie ik dat nog echt niet zitten.
Anyway, alleen is er weinig terug te vinden over bv. de work-life balance, aantal vakantiedagen, promotiemogelijkheden, etc.
Dus als iemand meer weet, shoot your info.
Tyy alvast