Office pc voor ouders

Chizm

Active member
Na jaren een brollaptop gebruikt te hebben heb ik mijn ouders ervan overtuigd om zelf (ik dus) een pc in elkaar te steken.

Budget zonder scherm is ongeveer 600 euro.

Zit te twijfelen tussen ryzen 5 3600 systeem of intel 10400. Grafische kaart is nvt, zeker niet aan deze prijzen dus integrated graphics zou wel nodig moeten zijn?

Zie graag jullie setups tegemoet.

Ik ben voorts van plan om mijn eigen voeding evga 550 g2 aan hen te geven vermits ik zelf een nieuwe voeding heb gekocht.
 
Ryzen 5 3600 heeft geen ingebouwde gpu, dus die valt al af.

Als je een Ryzen wil met igpu moet gaan voor de G modellen, 3200G of 3400G
 
niet slecht, ben ooj ah zoeken ih itx segment en barebones. 3400g niet goed te verkrijgen. iemand ervatring met barebones?
 
niet slecht, ben ooj ah zoeken ih itx segment en barebones. 3400g niet goed te verkrijgen. iemand ervatring met barebones?
G-chips hebben vaak problemen om deftige resoluties aan te kunnen in Windows. Merendeel zijn dat wel hogere resoluties dan 1080p.

Qua Barebone is er niet echt veel keuze en als je bvb. een Intel NUC kiest kan je enkel het RAM en de SSD vervangen. Plus dan ga je je EVGA voeding niet kunnen gebruiken.

Zoiets kan je ook kiezen:

Of als je liever Intel hebt:

Je kan eventueel het RAM upgraden naar 16GB (in de toekomst), daarom dat er momenteel maar 1x 8GB in de lijst staat. 8GB is ruim voldoende voor een office PC.
 
Terug
Bovenaan