Office 365

Monkytiger

Well-known member
Nieuwe laptop opkomst dus opzoek wat de beste oplossing zou zijn voor office.
Welke microsoft 365 abonnement hebben jullie zoal lopen?
Goedkoopste is uiteraard eenmalige aankoop en desktop versie.
Maar langs de andere kant zit ik soms wel te vloeken op ipad/gsm dat ik eens niet iets makkelijk iets kan opzoeken of aanpassen in mijn excellekes.
Zelfstandigen al rap 11.70 per maand (desktop en online versie), of 5.6 wat niet veel is maar dat is enkel webversie, lijkt mij niet handig?
particulier 69 per jaar maar onduidelijk of dit enkel web versie is of ook desktop versie.
 
Nieuwe laptop opkomst dus opzoek wat de beste oplossing zou zijn voor office.
Welke microsoft 365 abonnement hebben jullie zoal lopen?
Goedkoopste is uiteraard eenmalige aankoop en desktop versie.
Maar langs de andere kant zit ik soms wel te vloeken op ipad/gsm dat ik eens niet iets makkelijk iets kan opzoeken of aanpassen in mijn excellekes.
Zelfstandigen al rap 11.70 per maand (desktop en online versie), of 5.6 wat niet veel is maar dat is enkel webversie, lijkt mij niet handig?
particulier 69 per jaar maar onduidelijk of dit enkel web versie is of ook desktop versie.
Je kan gewoon een key kopen voor eenmalig 15€
 
Key kopen = Office 2021.

Office 365 is sowieso een abonnement (of via werk of universiteit) en is cloud-gebaseerd, met online updates, etc...
Hiervoor zijn bij mijn weten geen keys voorhanden.

Beiden omvatten de desktop-versies.
 
Office 365 family heb je voor +/- € 60 per jaar. Zie pricewatch van tweakers.net voor de webshops. Daarmee heb je met 6 gebruikers toegang. Elke gebruiker mag ook op 5 devices installeren (= ook desktop versie m.a.w.) en heeft 1 TB opslag in OneDrive. Ik vind dit vrij voordelig en deel op die manier een legale versie van Office met bv ouders en schoonouders.

Office 365 personal heb je voor € 40 per jaar en biedt dezelfde mogelijkheden, maar dan voor slechts 1 gebruiker.
 
Office 365 family heb je voor +/- € 60 per jaar. Zie pricewatch van tweakers.net voor de webshops. Daarmee heb je met 6 gebruikers toegang. Elke gebruiker mag ook op 5 devices installeren (= ook desktop versie m.a.w.) en heeft 1 TB opslag in OneDrive. Ik vind dit vrij voordelig en deel op die manier een legale versie van Office met bv ouders en schoonouders.

Office 365 personal heb je voor € 40 per jaar en biedt dezelfde mogelijkheden, maar dan voor slechts 1 gebruiker.

Maar het klopt toch dat je Office 365 enkel kan verwerven door een abonnement bij Microsoft zelf? (vermits volledige koppeling aan Microsoft account)
Of zie jij andere mogelijkheden?
 
Maar het klopt toch dat je Office 365 enkel kan verwerven door een abonnement bij Microsoft zelf? (vermits volledige koppeling aan Microsoft account)
Of zie jij andere mogelijkheden?
Dat is zoals playstation plus of xbox live gold in de winkel kopen. Ook de zakelijke abonnementen kan je via partners kopen.
 
Maar het klopt toch dat je Office 365 enkel kan verwerven door een abonnement bij Microsoft zelf? (vermits volledige koppeling aan Microsoft account)
Of zie jij andere mogelijkheden?
Exact wat @Pietzeerover zei.

Ik koop een jaarabonnement bij een van die partners en krijg dan een activatiecode toegestuurd per mail. Vervolgens log ik in op mijn MS-account en bij abonnementen klik ik op "een code of vooruitbetaalde kaart inwisselen". Code ingeven en het abonnement wordt met een jaar verlengd.
 
Office 365 family heb je voor +/- € 60 per jaar. Zie pricewatch van tweakers.net voor de webshops. Daarmee heb je met 6 gebruikers toegang. Elke gebruiker mag ook op 5 devices installeren (= ook desktop versie m.a.w.) en heeft 1 TB opslag in OneDrive. Ik vind dit vrij voordelig en deel op die manier een legale versie van Office met bv ouders en schoonouders.

Office 365 personal heb je voor € 40 per jaar en biedt dezelfde mogelijkheden, maar dan voor slechts 1 gebruiker.
Even gaan kijken op tweakers. Die webshops boezemen mij toch niet super veel vertrouwen in. Hoe komt het trouwens dat sommigen in dat rijtje zomaar eventjes >40% goedkoper uitkomen dan Microsoft zelf. Dat is toch echt te gek voor woorden?
 
Even gaan kijken op tweakers. Die webshops boezemen mij toch niet super veel vertrouwen in. Hoe komt het trouwens dat sommigen in dat rijtje zomaar eventjes >40% goedkoper uitkomen dan Microsoft zelf. Dat is toch echt te gek voor woorden?
Geen idee, korting wegens afname in bulk? In ieder geval doe ik dit al drie of vier jaar en heb ik nog nooit problemen gehad. De activatiecode werd altijd meteen na de betaling doorgemaild en is ook altijd aanvaard door Microsoft.
 
Even gaan kijken op tweakers. Die webshops boezemen mij toch niet super veel vertrouwen in. Hoe komt het trouwens dat sommigen in dat rijtje zomaar eventjes >40% goedkoper uitkomen dan Microsoft zelf. Dat is toch echt te gek voor woorden?
net zoals bij games. keys gekocht derdewereldslanden om die dan hier met wat winst door te verkopen.

in turkije staat de lira bvb super zwak. op 10 jaar 8 keer verzwakt tov de euro. daar zijn die prijzen ook aangepast zodat het voor hun geen 400 euro per jaar kost.
 
net zoals bij games. keys gekocht derdewereldslanden om die dan hier met wat winst door te verkopen.

in turkije staat de lira bvb super zwak. op 10 jaar 8 keer verzwakt tov de euro. daar zijn die prijzen ook aangepast zodat het voor hun geen 400 euro per jaar kost.
Bedankt voor de info. Dat zijn verwerpelijke praktijken. Hopelijk zullen Microsoft en co hier in de toekomst harder tegen optreden.
 
Terug
Bovenaan