OBS Studio audio en video sync probleem

RiCOManiaC

Well-known member
Geen idee of er hier veel zijn die streamen maar ik wou voor de fun eens wat bass covers recorden en dan uploaden op youtube. Daarvoor gebruik ik dus OBS Studio, ik ken de software nog nie zo goed maar ik merk dus wel dat het geluid en beeld niet synchroon zijn.... Ik merkte ook al dat mijne nieuwe Logitech C920 webcam ook al een beetje delay heeft... Verder gebruik ik ook een Focusrite audio interface en een aantal effectpedalen (die mss ook voor delay kunnen zorgen).

Ik heb al geprobeerd om de sync offset van zowel de desktop audio, audio capture device etc in te stellen maar het blijft niet in sync....

Iemand die weet hoe dit op te lossen valt, indien niet dan zal het niks youtube zijn en laat ik het wel zo
 
Zelf geen ervaring met OBS, maar blijft die offset constant doorheen de video? Indien ja, is het mss makkelijkst om de volledige recording in een videoeditor in te brengen, en de audio / video track wat te verschuiven tot ze in sync zijn (als je dat kunt doorsturen met WeTransfer wil Ik dat wel doen voor jou. Stuur maar naar mijn gebruikersnaam hier at Gmail.com). Mogelijks kan een videoconverter ook zo’n offset doen, maar ik zou eens moeten zoeken welke converter dat kan.
 
Terug
Bovenaan