Darren Aronofsky: @Hayrus
Wil je al even herinneren dat jij als volgende aan de beurt bent.
Staat ingepland voor 12 december, maar een dag vroeger of later is ook geen probleem uiteraard.
Laat maar weten als je liever hebt dat iemand anders de openingsthread maakt of indien je nog enkele herinneringen wilt voor de 12e ;) .
 
Darren Aronofsky: @Hayrus
Wil je al even herinneren dat jij als volgende aan de beurt bent.
Staat ingepland voor 12 december, maar een dag vroeger of later is ook geen probleem uiteraard.
Laat maar weten als je liever hebt dat iemand anders de openingsthread maakt of indien je nog enkele herinneringen wilt voor de 12e ;) .
Merci voor de herinnering. Ik zal de openingspost maken. Stuur gerust nog een herinnering mocht ik het de dag zelf helemaal vergeten zijn.
 
Op 23 januari is Don Hertzfeldt aan de beurt maar Nahrtent is niet meer (RIP).
Wilt er iemand anders deze op zich nemen?
Anders schuiven we de programmatie een regisseur op en zal den Don voor een andere keer zijn.
 
Ik post nog amper dezer dagen door tijdsgebrek. Indien iemand zich geroepen voelt om deze grootmeester te introduceren (eigenlijk overbodig maar bon), doe maar.
 
@Hellsdinner Volgens mij is dit project gefinisht op Hayao Miyazaki na (als ik correct ben).
Ja lap,volg ik de nominaties op vergeet ik mezelf er toch wel niet aan te herinneren :unsure:.

Miyazaki komt er deze week aan, daarna lijkt het inderdaad gefinished alhoewel we Don Hertzfeldt niet gedaan hebben omdat Nahrtent die hem had genomineerd niet meer op het forum zit.
 
Terug
Bovenaan