Switch Nintendo Switch V1 (grey) - uitstekende staat, alle toebehoren!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
15/10 - 18u

Reprieve

New member
iTrader: 0% (0/1)
Algemene informatie/specificaties
Meeneemprijs: 250 EUR
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Steenokkerzeel, Tienen
Omwille van de aankoop van een OLED-model, verkoop ik mijn grey launch model (V1).

- Komt met alle toebehoren, inclusief doos.
- Zeer weinig gebruikssporen, altijd voorzichtig behandeld geweest
- Scherm wordt beschermd door een tempered glass screen protector die er al sinds launch day op zit, geen krassen op het origineel scherm dus!
- Is een V1-model waarbij het mogelijk is om custom firmware te installeren (middels een RCM jig), ik heb dit zelf niet gedaan maar maakt dit model wel gegeerd onder de modders

Foto's volgen spoedig.

Bieden vanaf 150 EUR, meeneem vanaf 250 EUR.

Af te halen in regio Steenokkerzeel / Zaventem of Tienen (om de week ben ik op de ene of andere locatie).

Voorlopig staat hij nergens anders te koop, maar moest een bod toch uitblijven tegen medio volgende week - dan zal ik hem elders ook te koop plaatsen.
 
Hoe lang gaat de batterij nog mee?

Indien nog redelijk wil ik alvast een bod doen van 170 Eur afgehaald dmv een game mania bon die nog geldig is tot midden maart in alle GM winkels.
 
Hoe lang gaat de batterij nog mee?

Indien nog redelijk wil ik alvast een bod doen van 170 Eur afgehaald dmv een game mania bon die nog geldig is tot midden maart in alle GM winkels.
Moeilijk meetbaar, aangezien dit per spel sterk durft te variëren. De Switch is wel vaker in docked mode gebruikt dan handheld, dus zal niet zo heel veel cycles hebben. Heb nooit indruk gehad dat batterijcapaciteit sterk afgenomen is.

Een bod van 170 EUR is mooi, maar ik kom quasi nooit in de GameMania - geef dus de voorkeur aan cash en ga je bod daarom niet noteren.

Mogelijk om deze eventueel op te sturen ?
Ik wil anders een bod doen van 150 euro ?
Voorkeur gaat toch echt uit naar afhalen, niet alleen voor mijn comfort maar ook om discussie's te vermijden.
 
Hoe lang gaat de batterij nog mee?

Indien nog redelijk wil ik alvast een bod doen van 170 Eur afgehaald dmv een game mania bon die nog geldig is tot midden maart in alle GM winkels.
Ik wil hier niet de vervelende mens uithangen maar als je je Switch inruilt bij GameMania krijg je normaal gezien een waardebon van 200 euro.


Ter info, aangezien ik lees dat OP nooit in GameMania komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan