Switch Nintendo Switch + Pro Controller + 17 games (fysiek/digitaal)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
18/11/2022 12:00

skypulse

Well-known member
Brussel
iTrader: 100% (24/24)
Algemene informatie/specificaties
Nintendo Switch Pakket incl. accessoires en games - min. 220 - meeneem 300
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Schaarbeek of Antwerpen
Bij deze verkoop ik mijn Nintendo Switch incl. accesoires en fysieke/digitale games.

De Switch valt helaas niet meer onder garantie, maar werkt nog perfect. Aangekocht in 2018.

Er is een screenprotector aangebracht op het scherm en een Pro Controller is inbegrepen in het pakket, net als een carrying case.
64GB Micro-Sd kaart zit in de console. Niet afgebeeld, maar er zit ook een LAN-adapter bij.

Fysieke games in het pakket:

Legend of Zelda: Breath of the Wild
Let's Go Pokémon: Pikachu
DragonQuest Builders
Final Fantasy X/X-2 HD Remaster.

Dan rest er de mogelijkheid mijn digitale account te transfereren naar de koper, dan bezit je daarbovenop komende games:

Animal Crossing: New Horizon
DragonQuest XI S: Echoes of an Elusive Age Definitive Edition
Gris
I Am Setsuna
Stardew Valley
Two Point Hospital
Final Fantasy IX
Hollow Knight
Transistor
Untitled Goose Game
Bastion
Oxenfree
Minecraft

Mijn voorkeur gaat naar verkoop via dit forum, wegens de transfer van de digitale account.
Deze staat dan ook nergens anders te koop voorlopig.

Ik had gedacht aan minstens 220 voor het pakket. 300 euro meeneemprijs.

Ik ga normaliter niets apart verkopen, absolute voorkeur gaat uit naar pakketverkoop.
Wegens waarde van pakket geen verzending, enkel ophaling. Dat kan in Schaarbeek of Antwerpen/Hoboken.

20221113-120921.jpg


20221113-121004.jpg


20221113-120952.jpg


20221113-123730.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kan je me de eerste 2 tekens van SN eens geven aub? Kwestie dat ik kan inschatten van welke generatie de batterij is.
Hebben de joycons last van drift?
Thanks!
 
Kan je me de eerste 2 tekens van SN eens geven aub? Kwestie dat ik kan inschatten van welke generatie de batterij is.
Hebben de joycons last van drift?
Thanks!
Eerste 3 tekens van SN is XAJ. Ik heb geen ervaring met drift gehad tot zover, maar ik speelde ook vooral met de pro controller thuis op tv. Speelde vroeger vooral veel Zelda op de trein met de joycons en daar heb ik geen drift-ervaring mee!
 
Prijs naar beneden gehaald tot minimum 220 euro voor het pakket en Celeste uit het pakket gehaald. Indien hierna geen verkoop, zet ik hem op 2dehands.
 
Wat is je prijs zonder de digitale account?
Sorry, ga ik niet doen, dan haal ik er te weinig geld uit. Omdat de respons te lauw was hier, heb ik hem gisterenavond op 2dehands gezet. Ondertussen een bod van 250 euro op het pakket daar. Ik laat het nog even lopen tot deze avond en dan sluit ik het af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan