Nintendo switch OLED

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
31/12/2024 22:30

SDRAFEY

Member
iTrader: 84% (27/32)
Algemene informatie/specificaties
Nintendo Switch OLED 250€
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Londerzeel
Hierbij mag mijn Nintendo switch OLED de verkoop in.
Eigenlijk gekocht voor de kids, maar spelen er zo goed als niet op aangezien ze beiden een PC hebben en een tablet.
Staat hier dus gewoon meer stof te happen dan wat anders.

Aangekocht op 30/12/2022
En dus nog 2 jaar garantie op !

Mag weg voor 250€

Kan opgehaald worden te Londerzeel, of verzonden worden.
 
Ik heb interesse. Zijn er veel spellen voor 5 jarigen?
Genoeg spellen om te spelen tot ze volwassen zijn. De console libraries zijn ondertussen gigantisch voor zowel Nintendo, Playstation als Xbox.

Voor de Switch zijn Mario kart 8 en Super Mario World 3D + Browsers Fury al 2 games die relevant blijven tot ze +-12 jaar zijn.

Maar een Switch als handheld voor 5 jarigen.. Ze maken het niet meer zo sterk als de Gameboy van vroeger.
 
Genoeg spellen om te spelen tot ze volwassen zijn. De console libraries zijn ondertussen gigantisch voor zowel Nintendo, Playstation als Xbox.

Voor de Switch zijn Mario kart 8 en Super Mario World 3D + Browsers Fury al 2 games die relevant blijven tot ze +-12 jaar zijn.

Maar een Switch als handheld voor 5 jarigen.. Ze maken het niet meer zo sterk als de Gameboy van vroeger.
Dankjewel.

Ik weet dat het nog jong is maar door haar diabetes zal ze niet direct heel actieve hobby's kunnen hebben.

En de laatste tijd kijkt ze veel naar filmpjes van Mario games. Dan kan ze beter spelen, lijkt me.
 
En de laatste tijd kijkt ze veel naar filmpjes van Mario games. Dan kan ze beter spelen, lijkt me.
Hehe, da's subtiel genoeg hé. Als je samen wilt spelen heb je een hele hoop games in het Mario universum die enorm familie vriendelijk zijn. Kan je vrijwel niet verkeerd met gaan.

Enkel rekening houden dat als handheld de Switch mogelijk nog wel een tikkeltje te groot is voor een 5 jarige.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan