Monitoren Nieuwe ViewSonic ELITE XG251G - LED-Monitor - 25" IPS - 360Hz [Gaming monitor]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
23/01/2022 22:00

benderke

Member
iTrader: 100% (18/18)
Algemene informatie/specificaties
ViewSonic ELITE XG251G - LED-Monitor - 25" IPS - 360Hz - 300 euro minimaal
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Destelbergen
Nieuwe ViewSonic ELITE XG251G - LED-Monitor - 25" IPS - 360Hz in ongeopende doos.

Ik heb er twee op de kop kunnen tikken aan een heel leuke prijs. Eentje was voor een collega (die was er enorm blij mee), de andere ging ik zelf houden - maar eigenlijk wil ik minimaal 4K resolutie (voor op te werken). Vandaar gaat deze nieuw en sealed in de verkoop. Ik ben eigenlijk geen gamer; dit scherm behoort bij een gamer te belanden die het ten volle kan benutten.

Ik wil eventueel wel foto's van de doos maken, maar lijkt me redelijk overbodig (als je die wil vraag gerust).

Specificaties kan je op tweakers vinden: https://tweakers.net/pricewatch/1794184/viewsonic-xg251g-zwart/specificaties/
Alsook een prijsvergelijk.

Bieden vanaf 300 euro (bij voorkeur afhalen - is een grote doos - maar shipping wil ik wel doen op kosten en risico van de koper).
Einde biedingen vrijdag 23/01 om 22u. Voorlopig enkel hier aangeboden, bij geen / weinig interesse zou dat kunnen wijzigen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan