Nieuwe TV < 3K EUR

Hier een LG 55cx met dit :


Veel beter dan Philips (monitort uw beeld ipv enkel hdmi output zoals ambilight).
Schoonvader met Philips was jaloers toen hij het zag. Dus had de leds ff int groen gezet :p

Is plug & play, niet veel DIY aan
 
Hier een LG 55cx met dit :


Veel beter dan Philips (monitort uw beeld ipv enkel hdmi output zoals ambilight).
Schoonvader met Philips was jaloers toen hij het zag. Dus had de leds ff int groen gezet :p

Is plug & play, niet veel DIY aan
Hoe bedoel je beeld ipv ambilight output? Ambilight draait toch gewoon mee met gelijk wat ge op u scherm hebt? Of ik nu aant casten ben, twitch via de app kijk, nen usb afspeel of de digibox opzet, dat geeft allemaal gewoon ambilight ze.
Wel leuk dit kits, ik kende het niet.
 
Hoe bedoel je beeld ipv ambilight output? Ambilight draait toch gewoon mee met gelijk wat ge op u scherm hebt? Of ik nu aant casten ben, twitch via de app kijk, nen usb afspeel of de digibox opzet, dat geeft allemaal gewoon ambilight ze.
Wel leuk dit kits, ik kende het niet.
Ah oei. Verkeerd geïnformeerd dan.. Dacht ergens gelezen te hebben dat dit bv niet werkt met de tv app van YouTube.
Misschien de eerste versies?

En idd, prijs kwaliteit dik ok.
Er is zelfs een goedkopere zonder die 2 aparte ledstrips voor +- 70 euro.
 
Gezien budget en kijkafstand zou ik een LG 77" OLED kiezen, liefst een G1 om aan de muur te hangen. Maar veel is ook afhankelijk hoe goed je de tv ruimte kan (of wil) verduisteren. Ik zou niet voor een OLED kiezen als je veel tv kijkt in een niet-verduisterde ruimte, een Samsung QLED is daarvoor helderder en heeft minder last van reflectie.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan