Nieuwe PlayStation Plus week lang gratis te testen

Eurogamer meldt dat gamers zonder lopend PlayStation Plus-abonnement momenteel de kans krijgen om de nieuwe dienst zeven dagen lang gratis te testen. Het gaat hierbij enkel om PlayStation Plus Extra en PlayStation Plus Premium, dus niet om het goedkopere PlayStation Plus Essential. Let wel op, om te genieten van zeven dagen gratis PlayStation Plus, moet je wel een abonnement aangaan via de PlayStation Store, waarbij na de proefperiode uiteraard betaald moet worden. Je kunt tijdens de duur van de proefperiode de betalende dienst wel annuleren, maar als je dat vergeet, heb je dus kosten aan je been. Deze proefperiode is misschien hét moment om vanaf vandaag met Stray aan de slag te gaan.

PS Plus.jpg

Over

Bron

 
Redactie
Nog aanraders van korte leuke indie's die je op dagje of 2 kan uit hebben?
Moet maar eens in de platinum thread kijken. Zo goed als al mijn laatste platinums zijn games van PS Plus, waaronder:
I Am Dead
Last Stop
Telling Lies (niet zo tof)
The Vanishing of Ethan Carter
 
Moet maar eens in de platinum thread kijken. Zo goed als al mijn laatste platinums zijn games van PS Plus, waaronder:
I Am Dead
Last Stop
Telling Lies (niet zo tof)
The Vanishing of Ethan Carter
Die laatste heb ik al, maar Last Stop wou ik mss wel eens proberen, ga ik noteren alvast.
- Stray
- Last Stop

Moet wel lukken op 7 dagen :p
 
Redactie
Die laatste heb ik al, maar Last Stop wou ik mss wel eens proberen, ga ik noteren alvast.
- Stray
- Last Stop

Moet wel lukken op 7 dagen :p
The Artful Escape is ook een aanrader.
En ben nu bezig met Brothers: A Tale of Two Sons.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan