Na 7,5 jaar begint mijn huidige pc op zijn laatste benen te lopen. In het voorjaar crashte de pc geregeld tijdens BF1 en Zwift, met te overklokken heb ik nog enkele maanden verder gekund maar nu begint ie weer hetzelfde te doen. Vooral bij Zwift crasht ie heel geregeld terwijl dat grafisch niet bepaald een hoogvlieger is. Maar soms heb je wel tot 100 mannetjes die rond je bewegen, dus het zal wel iets vergen van de pc. Naar de toekomst toe zou het uiteraard wel handig zijn als het een modernere BF kan draaien (moest ik ooit switchen
)
Ik ken zelf niks van pc's (de vorige heb ik samengesteld met een kameraad). Iemand die me ergens iets kan aanraden? Het moet dus geen absolute hoogvlieger zijn maar ik zou graag wel weer wat jaartjes verder kunnen.
)Ik ken zelf niks van pc's (de vorige heb ik samengesteld met een kameraad). Iemand die me ergens iets kan aanraden? Het moet dus geen absolute hoogvlieger zijn maar ik zou graag wel weer wat jaartjes verder kunnen.
. (RGB is niet nodig). De vorige heb ik door Alternate in elkaar laten steken. Ik zie dat ze bij pakweg coolblue ook afgewerkte pc's hebben (zoals deze