Nieuwe lading PlayStation Plus-games bekendgemaakt

Sinds PlayStation Plus en PlayStation Now onder handen werden genomen en beide diensten werden samengevoegd, gaat het er qua maandelijkse releases voor de dienst ook anders aan toe. Met drie verschillende tiers wordt het soms wat ingewikkelder, maar op zich valt het allemaal wel mee.

De meest noemenswaardige spellen die op 19 juli worden toegevoegd aan PlayStation Plus Premium- én Extra zijn:
  • Stray (PS4, PS5)
  • Final Fantasy VII Remake Intergrade (PS5)
  • Marvel's Avengers (PS4, PS5)

Daarnaast zullen dezelfde abonnementen ook nog onderstaande spellen ontvangen:
  • Assassin’s Creed Unity (PS4)
  • Assassin’s Creed IV Black Flag (PS4)
  • Assassin’s Creed Rogue Remastered (PS4)
  • Assassin’s Creed Freedom Cry (PS4)
  • Assassin’s Creed: The Ezio Collection (PS4)
  • Saints Row IV: Re-Elected (PS4)
  • Saints Row Gat out of Hell (PS4)
  • Spirit of the North: Enhanced Edition (PS5)
  • Ice Age: Scrat’s Nutty Adventure (PS4)
  • Jumanji The Video Game (PS4)
  • Paw Patrol on a Roll! (PS4)
  • ReadySet Heroes (PS4)
PlayStation Premium-members mogen daarnaast nog twee klassiekers verwachten, zijnde No Heroes Allowed! voor PSP en LocoRoco Midnight Carnival voor PSP. PlayStation Plus Essential-leden (en degenen met de duurdere tiers) kunnen sinds vorige week aan de slag Man of Medan, Arcadegeddon en Crash Bandicoot 4: It's About Time.

PS Plus.png
 
Nog geen AC Syndicate door de visual glitch/bug, maar ik heb nu wel gelezen dat ze aan het werken zijn aan een patch gisteren of eergisteren op Twitter. Na twee jaar (!!) schieten ze daar plots wakker, en gezien ik de andere AC games hier nu plots zie verschijnen, weet ik meteen de reden waarom. Met een kleine fix is het spel weer speelbaar en dan wordt het wellicht ook toegevoegd aan deze catalogus.
 
Terug
Bovenaan