Nieuwe games toegevoegd aan Xbox Game Pass

Microsoft heeft op hun website aangekondigd welke games zullen worden toegevoegd aan de Xbox Game Pass. Dit abonnement geeft je toegang tot meer dan honderden games die je kan downloaden en spelen op Xbox One of Xbox Series X/S. Indien je upgradet naar de Xbox Game Pass Ultimate, krijg je ook toegang tot Xbox Live Gold, Xbox Game Pass voor pc, EA Play en de Cloud Gaming-service.

Hieronder vind je een overzicht van de games met het platform en datum waarop ze beschikbaar zullen zijn:
  • Madden NFL 21 (console) EA Play – Nu beschikbaar
  • Football Manager 2021 (pc) – 4 maart
  • Football Manager 2021 Xbox Edition (console en pc) – 4 maart
  • NBA 2K21 (cloud en console) – 4 maart
  • Star Wars : Squadrons (console) EA Play – Beschikbaar in maart
  • NHL 21 (console) EA Play – Beschikbaar in april

xbox.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik vind dit Allemaal bagger met uitzondering van 1 game lol

Fixed.

Dit maakt gewoon deel uit van de rotatie van games van EA Access naar EA Play wat op zijn beurt deel uitmaakt van Xbox GamePass. Dat het uw ding niet is, is uw goed recht. Ik ben fan van de NFL en NHL, dus zijn daar al 2 prima games bij voor mij. Ik ben al lang gestopt met die jaarlijkse iteraties te kopen, maar als ze mij gratis worden aangeboden via een abo-service waar ik al op ben aangesloten (ge moet al fameus zot zijn om dat niet te hebben als ge een Xbox hebt), steek ik daar toch weer wat tijd in (net als dat ik Madden20 en NHL20 zo heb gespeeld).
Met Rogue Squadrons heb ik er nog een Star Wars-spel bij dat ik wel wil uittesten. Voetbalfans kunnen dan weer hun ding in FM vinden, net als NBA-fans wellicht NBA2K willen spelen.
 
Laatst bewerkt:
Fixed.

Dit maakt gewoon deel uit van de rotatie van games van EA Access naar EA Play wat op zijn beurt deel uitmaakt van Xbox GamePass. Dat het uw ding niet is, is uw goed recht. Ik ben fan van de NFL en NHL, dus zijn daar al 2 prima games bij voor mij. Ik ben al lang gestopt met die jaarlijkse iteraties te kopen, maar als ze mij gratis worden aangeboden via een abo-service waar ik al op ben aangesloten (ge moet al fameus zot zijn om dat niet te hebben als ge een Xbox hebt), steek ik daar toch weer wat tijd in (net als dat ik Madden20 en NHL20 zo heb gespeeld).
Met Rogue Squadrons heb ik er nog een Star Wars-spel bij dat ik wel wil uittesten. Voetbalfans kunnen dan weer hun ding in FM vinden, net als NBA-fans wellicht NBA2K willen spelen.
Ea heeft wel meer te bieden dan de jaarlijkse sportgames. Het is algemeen geweten dat sportgames (zeker van EA) elk jaar dikke rehashes zijn met weinig tot (fifa) soms zelfs geen veranderingen.
 
Terug
Bovenaan