Ik kocht bij een lokale speelgoedwinkel een set Joy Cons van Steelplay, compatible met Nintendo Switch.
Na veel gesukkel met het installeren van de recentste firmware is het uiteindelijk gelukt om ze te koppelen met de Switch.
Maar meteen bij het spelen werd al snel duidelijk dat ze niet bruikbaar zijn. Soms geen reactie, veel vertraging, kortom: deze joy cons zijn waardeloos.
Ik kocht ze op vrijdag, net voor sluitingstijd en ben er maandagmiddag mee terug naar de winkel gegaan.
De winkel wil ze niet terugnemen, maar gaat het bespreken met hun leverancier.
Wat kan ik doen? Ik heb ze in de winkel gekocht, dus kan geen beroep doen op een herroepingsrecht.
Is het nu puur de goodwill van de winkel (of blijkbaar hun leverancier) waarop ik moet hopen?
Na veel gesukkel met het installeren van de recentste firmware is het uiteindelijk gelukt om ze te koppelen met de Switch.
Maar meteen bij het spelen werd al snel duidelijk dat ze niet bruikbaar zijn. Soms geen reactie, veel vertraging, kortom: deze joy cons zijn waardeloos.
Ik kocht ze op vrijdag, net voor sluitingstijd en ben er maandagmiddag mee terug naar de winkel gegaan.
De winkel wil ze niet terugnemen, maar gaat het bespreken met hun leverancier.
Wat kan ik doen? Ik heb ze in de winkel gekocht, dus kan geen beroep doen op een herroepingsrecht.
Is het nu puur de goodwill van de winkel (of blijkbaar hun leverancier) waarop ik moet hopen?