NHL playoffs

Boston vs Edmonton wordt finale denk ik.

Vind het vooral spijtig dat Buffalo playoffs net niet gehaald hebben.
Volgend jaar beter hoop ik.

Ben wel benieuwd welk team Beddard gaat draften.
 
Ik denk dat Beddard naar Anaheim gaat, de eerste pick gaat meestal naar het team met het minste aantal punten.

Persoonlijk hoop ik dat de finale Wild vs Toronto word, ik hoop gewoon dat Boston of de Rangers de Stanley cup niet winnen.

Buffalo zal volgend jaar in de playoffs zitten.
 
Ik volg NHL van vrij ver wat. Als in de regels beetje kennen en af en toe eens een wedstrijd kijken die op een schappelijke uur in Europa uitgezonden wordt en de videosamenvattingen op de site bekijken. Dus denk dat hier wel past: hoe kijken jullie NHL op een legale manier? En hoe zit dat met de prijs? Ik zou wel geïnteresseerd zijn in iets van abonnement om NHL en NFL wat makkelijker te bekijken dan het zoeken van een illegale 🤫 stream. Maar gezien ik ook niet opblijf tot een stuk in de nacht zijn het aantal wedstrijden die ik zie toch beperkt en weet ik niet of het de prijs nog waard is.
 
Ik volg NHL van vrij ver wat. Als in de regels beetje kennen en af en toe eens een wedstrijd kijken die op een schappelijke uur in Europa uitgezonden wordt en de videosamenvattingen op de site bekijken. Dus denk dat hier wel past: hoe kijken jullie NHL op een legale manier? En hoe zit dat met de prijs? Ik zou wel geïnteresseerd zijn in iets van abonnement om NHL en NFL wat makkelijker te bekijken dan het zoeken van een illegale 🤫 stream. Maar gezien ik ook niet opblijf tot een stuk in de nacht zijn het aantal wedstrijden die ik zie toch beperkt en weet ik niet of het de prijs nog waard is.
Helaas kunnen we enkel de NHL volgen op ESPN player. Ik vind die site redelijk duur, maar er is niets anders dat we eraan kunnen doen. Als je een VPN hebt kan je misschien kijken voor NHL.tv. Voor de NFL is er een aparte streamingsdienst die enkel NFL games streamed, of dat dacht ik toch.

Jammer van het slechte seizoen van CBJ :-(.
Ik kan nu enkel nog supporteren voor de Maple Leafs.
Ja inderdaad. Ze hadden een heel goede speler erbij, maar nu hebben ze wel nog kans om in de draft een heel goeie speler te krijgen dus dat is wel positief. Denk je dat er veel upsets gaan zijn deze playoffs?
 
Ik volg NHL van vrij ver wat. Als in de regels beetje kennen en af en toe eens een wedstrijd kijken die op een schappelijke uur in Europa uitgezonden wordt en de videosamenvattingen op de site bekijken. Dus denk dat hier wel past: hoe kijken jullie NHL op een legale manier? En hoe zit dat met de prijs? Ik zou wel geïnteresseerd zijn in iets van abonnement om NHL en NFL wat makkelijker te bekijken dan het zoeken van een illegale 🤫 stream. Maar gezien ik ook niet opblijf tot een stuk in de nacht zijn het aantal wedstrijden die ik zie toch beperkt en weet ik niet of het de prijs nog waard is.
Welk team volg je dan het meeste?
 
Welk team volg je dan het meeste?
Niet meteen een specifiek team. Ik vind het gewoon de sport die ik leuk vind om te zien. Ik kijk vooral eens als er wedstrijden zijn op een voor Europa gunstig uur. Heb wel een lichte voorkeur voor de Penguins. Ooit op NHL 2004 denk ik dat het was veel mee gespeeld en zo beetje "fan" geworden. In elk geval de versie 1 of 2 jaar voor Crosby daar gepickt werd in de Draft.

Voor NFL kijk ik geregeld al eens op Eleven. Maar dat is dan ook 1 wedstrijd voor het spel en niet zo zeer om een specifiek team te zien.
 
Ik denk dat Beddard naar Anaheim gaat, de eerste pick gaat meestal naar het team met het minste aantal punten.

Persoonlijk hoop ik dat de finale Wild vs Toronto word, ik hoop gewoon dat Boston of de Rangers de Stanley cup niet winnen.

Buffalo zal volgend jaar in de playoffs zitten.

Er is toch nog een draft lotery dacht ik waarbij the first round picks nog kunnen veranderen.
Ik gok op CBJ of The Sharks.

Wat ik hoop is La Kings vs Toronto.
Al bestaat de kans op Colorado vs Tampa Bay ook altijd.

Toch al verrassende uitslagen in de eerste confrontaties imo.
Kings winnen van the Oilers.
Seattle blijft het verrassend goed doen en hebben al streepje voor op Colorado.
Devils verlies tegen de Rangers had ik ook niet verwacht.


Ik kijk als ik kan ook wel via illegale streams.
Legale wijze is idd via ESPN,vroeger zat dat in het telenet sports paket maar dat is eruit verdwenene en ik weet zelfs niet of die reguliere kanalen van ESPN erin zaten of alleen maar de classics.

Heb ook niet echt favoriet team maar heb wel symphatie voor the Penguins (Lemieux,Jagr era),en de LA Kings (Gretzky offcourse & Pfalffy,Robitaille).
Recenter is mijn waardering voor the Sabres enorm gestegen,sinds Eichel trade zowat.
Buffalo heeft vorig jaar goed gedraft,hopelijk kunnen ze dat dit jaar opnieuw doen en nog een stapje extra zetten om PO contender te worden.
Wel verrast dat Pittsburgh het niet heeft gehaald.
 
Er is toch nog een draft lotery dacht ik waarbij the first round picks nog kunnen veranderen.
Ik gok op CBJ of The Sharks.
Ja er is altijd kans, maar de east zit al vol met talent dus is het beste zou hij naar een western team gaan zoals de sharks.
Wat ik hoop is La Kings vs Toronto.
Al bestaat de kans op Colorado vs Tampa Bay ook altijd.

Toch al verrassende uitslagen in de eerste confrontaties imo.
Kings winnen van the Oilers.
Seattle blijft het verrassend goed doen en hebben al streepje voor op Colorado.
Devils verlies tegen de Rangers had ik ook niet verwacht.
Ja het is natuurlijk de eerste match er kan nog veel gebeuren, maar persoonlijk ben ik wel al blij met de uitslagen. De devils zijn nog een jong team met niet veel ervaring dus volgende match zal beter zijn. Kings vs Toroto zou inderdaad heel mooi zijn, maar helaas van het verlies van ze gisteren.
Heb ook niet echt favoriet team maar heb wel symphatie voor the Penguins (Lemieux,Jagr era),en de LA Kings (Gretzky offcourse & Pfalffy,Robitaille).
Recenter is mijn waardering voor the Sabres enorm gestegen,sinds Eichel trade zowat.
Buffalo heeft vorig jaar goed gedraft,hopelijk kunnen ze dat dit jaar opnieuw doen en nog een stapje extra zetten om PO contender te worden.
Wel verrast dat Pittsburgh het niet heeft gehaald.
Niet meteen een specifiek team. Ik vind het gewoon de sport die ik leuk vind om te zien. Ik kijk vooral eens als er wedstrijden zijn op een voor Europa gunstig uur. Heb wel een lichte voorkeur voor de Penguins. Ooit op NHL 2004 denk ik dat het was veel mee gespeeld en zo beetje "fan" geworden. In elk geval de versie 1 of 2 jaar voor Crosby daar gepickt werd in de Draft.

Voor NFL kijk ik geregeld al eens op Eleven. Maar dat is dan ook 1 wedstrijd voor het spel en niet zo zeer om een specifiek team te zien.
De penguins zij bij de meeste mensen heel populair, al vind ik dit een beetje jammer ze nemen zo de aandacht weg van andere goede teams. Het probleem is dat ze te oud worden dus ze zullen zich moeten rebuilden om terug tot hun top te komen.
 
Nu achter 2 dagen zie ik niet veel hoop voor NJD, maar alles kan nog. Minnesota Wild komt ook wel nog terug ze hebben Fleury gebruikt als keeper, dat was de grootste reden waarom ze zijn verloren.
 
Fleury is idd al beetje over zijn top heen,niet onlogisch gezien de leeftijd.
Devils doen terug mee,ik zie ze wel er nog een 7de match uitslepen.

Heb de derde confrontatie gezien tussen LA en Edmonton,die zijn elkaar waard al vind ik the Oilers toch iets sterker.
Die McDavid,die is echt unstoppable.
Na 4 matchen staan ze 2-2 gelijk en als ik me niet vergis is alles tot nu toe in overtime beslist geweest.
Hoop wel dat the Kings het halen,maar vrees ervoor.

Carolina en Boston lijken me al vrij zeker van volgende ronde.
Niet echt verrassend,waren sowieso favoriet.

Colorado heeft Seattle terug met voetjes op de grond gezet.
Als die vannacht winnen is dat ook boeken toe volgens mij.

De confrontaties tussen Toronto - Tampa Bay en Dallas - Minnesota zie ik ook wel all the way gaan.


Pittsburg gaat idd tijdje moeilijk hebben om de PO's te halen eens Malkin,Crosby en Letang er mee stoppen.
Ofwel moet je sterk draften,ofwel moet je sterk traden.
Washington zit in het zelfde schuitje volgens mij.
Ovechkin gaat ook niet blijven spelen en de rest van de toppers zijn ook al tijdje aanwezig op tram 3.

Boston met Bergeron en Marchand idem dito,maar die hebben het dit jaar nog wel gehaald.

Wat ik komende jaren verwacht is dat Minnesota,Detroit en Buffalo wel vaste PO contender kunnen worden.
 
Zelfs sporza heeft er weet van.




On topic:
Boston eliminatie had ik ook niet zien aankomen.
Was zelfs verrast dat Florida er nog een zevende duel uit kon slepen.

Seattle sprookje blijft ook duren.
Totaal niet gedacht dat ze tegen Colorado gingen overleven.

Toronto vs Tampa Bay had ik graag nog een zevende van gezien.
Toronto blijft dark horse.

Edmonton vs LA had ik wel verwacht dat Edmonton ging doorstoten.
Dallas vs Minnesota ook geen verrassing dat Dallas verder is.
Vegas vs Winnepeg,Vegas lijkt me ook logische winnaar.
Carolina vs NY Islanders had ik ook op Carolina gegokt.

Nu vannacht nog de laatste tussen New Jersey en NY Rangers.
Ben benieuwd.

West:
Seattle vs Dallas
Vegas vs Edmonton

East:
Florida vs Toronto
Carolina vs NY Rangers / New Jersey.

Durf geen voorspelling te maken al denk ik dat Edmonton het sterkste team in het westen is.
 
Zelfs sporza heeft er weet van.




On topic:
Boston eliminatie had ik ook niet zien aankomen.
Was zelfs verrast dat Florida er nog een zevende duel uit kon slepen.

Seattle sprookje blijft ook duren.
Totaal niet gedacht dat ze tegen Colorado gingen overleven.

Toronto vs Tampa Bay had ik graag nog een zevende van gezien.
Toronto blijft dark horse.

Edmonton vs LA had ik wel verwacht dat Edmonton ging doorstoten.
Dallas vs Minnesota ook geen verrassing dat Dallas verder is.
Vegas vs Winnepeg,Vegas lijkt me ook logische winnaar.
Carolina vs NY Islanders had ik ook op Carolina gegokt.

Nu vannacht nog de laatste tussen New Jersey en NY Rangers.
Ben benieuwd.

West:
Seattle vs Dallas
Vegas vs Edmonton

East:
Florida vs Toronto
Carolina vs NY Rangers / New Jersey.

Durf geen voorspelling te maken al denk ik dat Edmonton het sterkste team in het westen is.
De eliminatie van Boston was te voorspellen Florida was een heel sterk team, ze wonnen vorig jaar nog de Presidents trophy. Toronto is niet de beste ploeg nu ziet het eruit alsof Florida ze zal sweapen. Tussen New Jersey en Carolina zullen er 7 games zijn denk ik NJ moet eerst nog op gang komen, was het zelfde bij NJ versus NYR. Seattle is een beetje de underdog en Colorado had veel last van spelers die geblesseerd. Ik denk dat de finale VGK versus FLO/NJD.
 
De eliminatie van Boston was te voorspellen Florida was een heel sterk team, ze wonnen vorig jaar nog de Presidents trophy. Toronto is niet de beste ploeg nu ziet het eruit alsof Florida ze zal sweapen. Tussen New Jersey en Carolina zullen er 7 games zijn denk ik NJ moet eerst nog op gang komen, was het zelfde bij NJ versus NYR. Seattle is een beetje de underdog en Colorado had veel last van spelers die geblesseerd. Ik denk dat de finale VGK versus FLO/NJD.
Zat ik er ff naast en jij spot on.

Vegas al eerste partij gewonnen,wie denk je dat uiteindelijk gaat winnen.
Ik hoop wel de Panthers.
 
Ik hoop ooit dat ze de NHL in België ook uitzenden die van dinsdagnacht op woensdag gaat beginnen.
Als ze de NFL en NBA,golf,paardensport,tennis,padel kunnen broadcasten waarom dit niet?
 
Terug
Bovenaan