NFL 2025-2026

Coole game vannacht met de college finale! Mendoza wordt dus een Raider, daar is geen twijfel over mogelijk. En ik ben benieuwd hoeveel offensieve spelers er van het bord gaan voor die defense van Miami wordt gedraft (Ruben Bain is een beest)
Stiekem hoop ik dat mijn Rams Ponds van Indiana kunnen kiezen voor secondary hulp maar ik heb geen flauw idee hoe diep DB's vallen in de draft.
Malachi Toney wordt er eentje om te volgen de jaren dat die nog in college zit. Als die fit blijft is dat een toekomstige Heismann/number 1 pick. Gewéldige speler!

Ik had nog hoop een paar weken terug dat Bain naar pick 8-9 kon vallen zodat de Chiefs hem konden draften. Na de college POs zie ik niet in waarom hij geen lock zou zijn naar de Jets op 2 (zeker nu Moore terug naar Oregon gaat).

Ik ben vrijwel met alles oké wat de Chiefs doen zolang ze maar niet Love draften. Nu je eens een top 10 pick hebt, zou ik proberen gaan voor de best mogelijke DL/edge beschikbaar. Downs, safety van Ohio State, zou ook machtig zijn en meer dan welgekomen in onze huidige safety room. Idem voor Carnwell Tate, maar dat zie ik niet gebeuren want past absoluut niet in het prototype receiver waar Andy Reid zo zot van is. Fano zou ik ook nog goed vinden, dan heb je uw franchise LT (Simmons) en RT voor de komende 10 jaar, en kunnen we eindelijk Jawaan ‘Flag’ Taylor cutten.

Toen ik vandaag naar de match keek dacht ik ook dat ze àltijd voor 2 punten gingen gaan. Zeker omdat Johnson, zoals Campbell hem heeft voorgedaan, toch oh zo graag toont dat hij durft ervoor te gaan.
Natuurlijk, de run vd Bears werd op die moment goed gestopt dus het moest al een pass play zijn en Caleb ging geen 2 plays na elkaar lightning in a bottle zijn he.

Kwestie van u pijn toch iets te verzachten met wat leedvermaak: Petzing wordt de nieuwe OC van de Lions... Ik draft dus Gibbs en Laporta in mijn fantasy volgend jaar! St Brown kan je beter skippen want die staat klaar voor een seizoen van 450 yards en 3 touchdowns aangezien hij wss 2 passes per match krijgt. Onbegrijpelijk eigenlijk dat zo'n gegeerde positie door zo iemand gaat ingevuld worden.
Zacht uitgedrukt was ik geen fan van Petzing. Ik denk zelfs dat Gannon me voor zich gewonnen had na vorig seizoen. Oké, een beetje een rare man met vreemde kronkels, maar wel een heel goeie defense zonder namen. Het rare is dat nu er wel namen zijn, het slechter gaat, maar bon. Daar was ook veel blessureleed bij, wat ook coaching kan zijn. Maar daar nog drie trappen onder staat Petzing.

Ik hou van dat boek van Arians, en daar noemt hij Bear Bryant als de beste, van wie Bum Phillips zei: "He can take his'n and beat your'n, and then he can turn around and take your'n and beat his'n". Exact ook de reden waarom Vance Joseph niet werkte voor ons: die zijn allebei het omgekeerde. Die hebben exact die en die spelers nodig om te winnen en moeten het team aanpassen aan hun scheme, want andersom lukt het niet. Wij hadden niet exact die en die spelers, maar andere superkwaliteiten, maar daar kon hij niets mee. En aanpassen bleek onmogelijk.

Veel woorden om eigenlijk te zeggen: zou me niks verbazen als hij een ster wordt in Detroit, want zijn hele spel leunt op een onverzettelijke O-line en running back play. Veel running back play. Goed met Gibbs en Monty, iets minder met Bam Knight en Demercado… Of toch een ster in de eerste seizoenshelft, want ik weet niet of hij antwoorden heeft op adjustments. Ik heb ze alvast nog nooit gezien.

Veel woorden om eigenlijk te zeggen: zou me niks verbazen als hij een ster wordt in Detroit, want zijn hele spel leunt op een onverzettelijke O-line en running back play. Veel running back play. Goed met Gibbs en Monty, iets minder met Bam Knight en Demercado… Of toch een ster in de eerste seizoenshelft, want ik weet niet of hij antwoorden heeft op adjustments. Ik heb ze alvast nog nooit gezien.
Dit vooral idd. Ik zie Detroit de eerste 8-9 games +400yds halen om daarna, eens de DC's het doorhebben te gaan sputteren dat het geen naam heeft.
Ik heb het hier nog al gezegd maar ik had heel graag McDaniel zien schemen met die Detroit offense. Ma blijkbaar mag die het met Herbert gaan proberen, ook wel tof.

Dit vooral idd. Ik zie Detroit de eerste 8-9 games +400yds halen om daarna, eens de DC's het doorhebben te gaan sputteren dat het geen naam heeft.
Ik heb het hier nog al gezegd maar ik had heel graag McDaniel zien schemen met die Detroit offense. Ma blijkbaar mag die het met Herbert gaan proberen, ook wel tof.

Ik zie McDaniel de Chargers echt nog tot superbowl contender maken, vind het jammer dat ik hem niet in Houston ga zien, maar ik begrijp ook wel dat je na vorig weekend je vingers niet wilt branden aan Stroud. Gaat er allemaal van af hangen of Herbert over zijn playoff perikelen kan geraken.

Ik zie McDaniel de Chargers echt nog tot superbowl contender maken, vind het jammer dat ik hem niet in Houston ga zien, maar ik begrijp ook wel dat je na vorig weekend je vingers niet wilt branden aan Stroud. Gaat er allemaal van af hangen of Herbert over zijn playoff perikelen kan geraken.
Ze moeten bij de Chargers vooral zorgen dat hun O-line niet geblesseerd geraakt. Als Herbert een hele match moet lopen voor zijn leven mag je 3 WR1's en de beste OC ter wereld daar zetten, dan gaat het nog altijd mis.

Ze moeten bij de Chargers vooral zorgen dat hun O-line niet geblesseerd geraakt. Als Herbert een hele match moet lopen voor zijn leven mag je 3 WR1's en de beste OC ter wereld daar zetten, dan gaat het nog altijd mis.

Maarja dat moeten ze bij elk team, ergens is dat ook gewoon geluk/een bekwame medische staff hebben.

Maarja dat moeten ze bij elk team, ergens is dat ook gewoon geluk/een bekwame medische staff hebben.
Feit is wel dat het bij de Chargers élk seizoen van da is... Je kan eens pech hebben, het blijft een blessure gevoelige sport, maar de Chargers hun seizoen gaat nu al ten onder aan crippling injuries zolang ik de NFL volg.
Dat is idd teken dat u medische staff niet ok is of je trainingsregime mankeert.

Heel speciale wedstrijd met dat weer. 2 ploegen die precies ook niet beter konden (on offense), zelfs voor het slechte weer. Vooral bij de Pats baart me dat toch wel zorgen in de SB. Maar niet verwacht dat ze er zo snel terug zouden staan. En in de SB kan natuurlijk alles.

Heel speciale wedstrijd met dat weer. 2 ploegen die precies ook niet beter konden (on offense), zelfs voor het slechte weer. Vooral bij de Pats baart me dat toch wel zorgen in de SB. Maar niet verwacht dat ze er zo snel terug zouden staan. En in de SB kan natuurlijk alles.
Vond het echt verschrikkelijk de broncos offense was echt bedroevend slecht, de pats kregen ool niet veel klaar weer maakte het er ook niet makkelijker op natuurlijk.

Als de Broncos bij 7-0 die FG maken staan ze in de Superbowl. Of als Stidham gewoon al die brainfart fumble niet doet en gewoon de sack pakt staan ze in de SB. En het had even hard verdiend geweest als de Patriots die ook geen reet waard waren. Niet gisteren, niet vorige week en niet de week ervoor.

Gigantisch contrast met de NFC game. Die match verdiende geen verliezer terwijl de snow game tussen NE en Denver eigenlijk geen winnaar verdiende. Dat 1 van die 2 ploegen in de SB staat en wij niet doet wel pijn. Momenteel echt nog gefrustreerd op Smith zijn fumble en op de defense die JSN en Walker maar niet kon afstoppen. Sam fucking Darnold die plots ook goed is onder stress had ook niet gehoeven trouwens. Soit, verdiende winnaar en als Darnold even goed doet als gisteren worden de Patriots afgemaakt.

Belichick geen 1st ballot Hall of Famer? :crzay:
En Shedeur Pro-Bowler...
Zo zie je maar dat zulke verkiezingen eigenlijk allemaal bullshit zijn. Blijft natuurlijk hallucinant dat iemand met zijn palmares geen first ballot HoF is.

Belichick geen 1st ballot Hall of Famer? :crzay:
Ik vind het eigenlijk formidabel. De laatste jaren zijn er steeds vaker verhalen over hoe problematisch die verkiezingen en de stemmers zijn. Een boel oude mannen die elkaar zitten te schouderkloppen, en iemand die het clubje verstoord heeft, mag er niet in. Te stout tegen agents? Nope. Te kritisch voor de selectieprocedure geweest? Nope.
Chad Johnson mag levenslang niet, geen enkele WR mag nog first ballot, want Rice. Ja, jongens.

Ik vind het heel tof dat Belichick er nu niet in zit, behalve voor hemzelf. Hij is toch altijd verzot geweest op de geschiedenis, dus daarvoor is dit jammer. Maar op Reddit stond het al, en dat klopt: die hoort er al in te gaan voor zijn werk als Coördinator zelfs. Hij heeft als HC meer SB’s dan eender welke franchise. Als hij bij je team kwam, had je team 20% kans om de SB te halen. Hiermee laat de HOF niet zien dat Belichick niet goed genoeg was, maar dat dit voorbijgestreefde groepje mensen geen idee meer heeft van wat ze aan het doen is.

Eerste helft dramatisch, tweede vond ik nog best wel entertainend. Die Seahawks defense, holy. Drake Maye toonde even teken van leven met die bom naar Mack Hollins, maar daarna toch een beetje het moment dat te groot werd. Heel domme INT, en dan het fumble probleem waarmee hij al de hele POs aan het worstelen is. Terechte winnaar, probs voor Darnold. Clean game, goeie throws op goeie momenten. Alle twijfels inclusief mezelf toch het zwijgen opgelegd. MVP voor K9 of de kicker.

Was de offense van de patriots nu ZO slecht of was de defense van de seahawks geschift goed?

Neutrale kijker die vooral richting einde seizoen volgt en wel al een jaar of 6-7 de SB kijkt.

Ben na de eerste helft gaan slapen omdat het gewoon saai was. Defense games zijn als neutrale mens imo ook gewoon minder fun om te kijken.

Net dan de 2e helft gezien en in’t 3e quart dan wel ff zoiets van ow t kan mss nog interessant worden tot de zoveelste sack in Q4 gevolgd door die TD van seattle 😅

Pfoeh, wat een defensieve vertoning. Bij de "bijna-comeback" zat ik al te wachten op een INT of forced fumble van Maye. Dat soort zaken gaat soms heel even goed, tot het misloopt. Gewoon te veel pressure van die D-line en die blitzers.

Maye is nog jong en heeft net tegen de Texans, Broncos en Seahawks moeten spelen. Dat zijn drie van de beste defenses in de league. En iets te weinig offensieve hulp om hem wat op weg te helpen. Seahawks gewoon te goed imo. Ze hadden JSN zelfs niet nodig, straf.

Toch wel tikje benieuwd of ook andere teams nu de zwaktes van Maye gaan kunnen blootleggen, zoals dat weleens gebeurt als de league een jaar extra tape heeft op je, of dat de defenses in de playoffs gewoon net de toppers waren en hij er bij tegen andere teams weer bovenuit gaat kunnen stijgen. In ieder geval goed dat Stafford de MVP heeft gekregen, en dat had toch iets minder nipt mogen zijn.

Terug
Bovenaan