Thomas96
Member
Ik zou nu ook niet teveel panikeren als Chiefs fan, jullie hebben nog steeds Mahomes, Reid & Spagnuolo zolang je die drie hebt ga je altijd meedoen voor de playoffs, maar het is inderdaad allemaal wat minder dan vorige jaren. Een dynasty zoals de Patriots gaat het nooit worden, denk dat het grote verschil het contract van Mahomes & Brady is in combinatie met OL (Patriots hadden de allerbeste OL coach, Chiefs hebben dat allesbehalve). Eigenlijk is het straf dat de Chiefs zelf er nu pas uitliggen als je ziet wat die hebben lopen op offense buiten op QB, Center, TE.
Aan de andere kant ga ik me absoluut niet slecht voelen voor een franchise die gegarandeerd elk jaar de playoffs gaat halen en dan heb ik het nog niet eens gigantische hoeveelheid aan shitty personen dat er in dat gebouw rondlopen/hebben rondgelopen. Chiefs mogen van mij nog jaren rotten, ik kijk er met veel plezier naar.
Aan de andere kant ga ik me absoluut niet slecht voelen voor een franchise die gegarandeerd elk jaar de playoffs gaat halen en dan heb ik het nog niet eens gigantische hoeveelheid aan shitty personen dat er in dat gebouw rondlopen/hebben rondgelopen. Chiefs mogen van mij nog jaren rotten, ik kijk er met veel plezier naar.
Laatst bewerkt:

ik was ervan overtuigd dat dit Murray z'n make-it-jaar zou zijn voor ons (klopt) en dat hij het ook echt eens zou laten zien waarom hij #1 was (klopt duidelijk niet). Ik heb een fan-tas-tische periode meegemaakt met Palmer, Fitzgerald, David Johnson, Peterson, Mathieu, Campbell, Bucannon, met de no-risk-it-no-biscuit Arians als HC/OC en Todd Bowles als DC die een volledig nieuwe defense had uitgedacht met de Moneyback-rol. Dat waren echt een paar topjaren. En daar hebben we twee playoff-performances uit gekregen. Jammer genoeg met een blessure en pwa-pwa-pwaaaaa.