NFL 2025-2026

Ik zou nu ook niet teveel panikeren als Chiefs fan, jullie hebben nog steeds Mahomes, Reid & Spagnuolo zolang je die drie hebt ga je altijd meedoen voor de playoffs, maar het is inderdaad allemaal wat minder dan vorige jaren. Een dynasty zoals de Patriots gaat het nooit worden, denk dat het grote verschil het contract van Mahomes & Brady is in combinatie met OL (Patriots hadden de allerbeste OL coach, Chiefs hebben dat allesbehalve). Eigenlijk is het straf dat de Chiefs zelf er nu pas uitliggen als je ziet wat die hebben lopen op offense buiten op QB, Center, TE.

Aan de andere kant ga ik me absoluut niet slecht voelen voor een franchise die gegarandeerd elk jaar de playoffs gaat halen en dan heb ik het nog niet eens gigantische hoeveelheid aan shitty personen dat er in dat gebouw rondlopen/hebben rondgelopen. Chiefs mogen van mij nog jaren rotten, ik kijk er met veel plezier naar.

Laatst bewerkt:
Ja Packers kunnen het idd schudden. Playoffs halen zal mss nog lukken, maar ik zie ze niks winnen. Zeker als Watson op de sukkel blijft met zijn borst/schouder.
Las gisteren een artikel dat de Packers het meest geblesseerde team zijn in de league op dit moment.
Dit ging het jaar zijn dat we de championship zouden halen en eventueel de SB. Weer vlotjes door de neus geboord 😭

O, jullie deden mee voor de play-offs? :unsure:

Ik denk dat de Cardinals nog niet meer weten dat er na nieuwjaar nog football gespeeld wordt...

O, jullie deden mee voor de play-offs? :unsure:
Ja hoor, heel u divisie! Allez behalve dan jullie...

Kudos dat jullie zich elk jaar kunnen opladen voor een nieuw seizoen waarin niks gaat gebeuren buiten veel gevloek en af en toe een highlight. Ik zou jullie nochtans direct ruilen voor de Niners! Je kan in elk geval wel al gaan speculeren over wie er volgend seizoen under center gaat staan en wie die mens zijn playcalling gaat doen.
Ik hoop in elk geval op een nieuwe OC voor jullie! Een andere Cards fan die ik ken oppert op OL draften en nog een jaar met Brissett spelen zodat je in '27 de nieuwe QB kunt draften. Lijkt me nog niet eens zo'n slecht idee. Als je volgend seizoen een goeie RB kunt oprapen in een latere ronde zou je toch ook al een pak meer dreiging hebben.

Ja hoor, heel u divisie! Allez behalve dan jullie...

Kudos dat jullie zich elk jaar kunnen opladen voor een nieuw seizoen waarin niks gaat gebeuren buiten veel gevloek en af en toe een highlight. Ik zou jullie nochtans direct ruilen voor de Niners! Je kan in elk geval wel al gaan speculeren over wie er volgend seizoen under center gaat staan en wie die mens zijn playcalling gaat doen.
Ik hoop in elk geval op een nieuwe OC voor jullie! Een andere Cards fan die ik ken oppert op OL draften en nog een jaar met Brissett spelen zodat je in '27 de nieuwe QB kunt draften. Lijkt me nog niet eens zo'n slecht idee. Als je volgend seizoen een goeie RB kunt oprapen in een latere ronde zou je toch ook al een pak meer dreiging hebben.
Ik moet zeggen dat het de laatste jaren ook niet makkelijker is geworden :D ik was ervan overtuigd dat dit Murray z'n make-it-jaar zou zijn voor ons (klopt) en dat hij het ook echt eens zou laten zien waarom hij #1 was (klopt duidelijk niet). Ik heb een fan-tas-tische periode meegemaakt met Palmer, Fitzgerald, David Johnson, Peterson, Mathieu, Campbell, Bucannon, met de no-risk-it-no-biscuit Arians als HC/OC en Todd Bowles als DC die een volledig nieuwe defense had uitgedacht met de Moneyback-rol. Dat waren echt een paar topjaren. En daar hebben we twee playoff-performances uit gekregen. Jammer genoeg met een blessure en pwa-pwa-pwaaaaa.

De periode daarvoor was ongezien slecht. Dat bestaat nu niet meer, maar ik keek amper naar de offense. Als de defense op het plein kwam, was het opletten en kon het plezier beginnen. De periode na Palmer was gewoon frustrerend. Iedereen was zoekend, niemand houdt voet bij stuk, rare beslissingen, Keim die dan een drankprobleem bleek te hebben... Echt gewoon wanbeheer, verkozen tot slechtste franchise. En dat houdt eigenlijk aan tot nu. Gannon had me net overtuigd van mijn ongelijk, ziet het ernaar uit dat hij toch weer mag gaan. Murray is gewoon mismeesterd alhoewel hij wrs altijd zo zou gevaren zijn in eender welk team. Ik zie hem nog wel beter worden bij een team waarmee het klikt, zoals Baker had (volgens mij worden het de Raiders...)

Ik ga toch echt wel wat leuks nodig hebben om volgend jaar niet gewoon teamloos erin te stappen. Ik merk nu al dat ik de laatste jaren openlijk supporter voor Rams of 49'ers in de playoffs. Dat was jaren geleden wel anders :p

Eerlijk gezegd denk ik ook dat draften en Brissett houden een goed idee is. Maar ik denk niet dat we met Brissett noodzakelijk hoog gaan eindigen. Ben ook geen fan van tanken, maar ik zie ons wel gewoon organisch groeien en deze lichting overslaan omdat er niet veel soeps bij zit. Er zit heel veel goeds bij de DB's, maar we hebben LB's nodig. Een RB weet ik niet, geen idee wat Conner nog in de tank heeft zitten. Maar niet vergeten dat dit onze derde en vierde RB's zijn, hè. Conner en Benson liggen in de lappenmand. Ben wel grote fan van hem...

Laatst bewerkt:
Ik moet zeggen dat het de laatste jaren ook niet makkelijker is geworden :D ik was ervan overtuigd dat dit Murray z'n make-it-jaar zou zijn voor ons (klopt) en dat hij het ook echt eens zou laten zien waarom hij #1 was (klopt duidelijk niet). Ik heb een fan-tas-tische periode meegemaakt met Palmer, Fitzgerald, David Johnson, Peterson, Mathieu, Campbell, Bucannon, met de no-risk-it-no-biscuit Arians als HC/OC en Todd Bowles als DC die een volledig nieuwe defense had uitgedacht met de Moneyback-rol. Dat waren echt een paar topjaren. En daar hebben we twee playoff-performances uit gekregen. Jammer genoeg met een blessure en pwa-pwa-pwaaaaa.

De periode daarvoor was ongezien slecht. Dat bestaat nu niet meer, maar ik keek amper naar de offense. Als de defense op het plein kwam, was het opletten en kon het plezier beginnen. De periode na Palmer was gewoon frustrerend. Iedereen was zoekend, niemand houdt voet bij stuk, rare beslissingen, Keim die dan een drankprobleem bleek te hebben... Echt gewoon wanbeheer, verkozen tot slechtste franchise. En dat houdt eigenlijk aan tot nu. Gannon had me net overtuigd van mijn ongelijk, ziet het ernaar uit dat hij toch weer mag gaan. Murray is gewoon mismeesterd alhoewel hij wrs altijd zo zou gevaren zijn in eender welk team. Ik zie hem nog wel beter worden bij een team waarmee het klikt, zoals Baker had (volgens mij worden het de Raiders...)

Ik ga toch echt wel wat leuks nodig hebben om volgend jaar niet gewoon teamloos erin te stappen. Ik merk nu al dat ik de laatste jaren openlijk supporter voor Rams of 49'ers in de playoffs. Dat was jaren geleden wel anders :p

Eerlijk gezegd denk ik ook dat draften en Brissett houden een goed idee is. Maar ik denk niet dat we met Brissett noodzakelijk hoog gaan eindigen. Ben ook geen fan van tanken, maar ik zie ons wel gewoon organisch groeien en deze lichting overslaan omdat er niet veel soeps bij zit. Er zit heel veel goeds bij de DB's, maar we hebben LB's nodig. Een RB weet ik niet, geen idee wat Conner nog in de tank heeft zitten. Maar niet vergeten dat dit onze derde en vierde RB's zijn, hè. Conner en Benson liggen in de lappenmand. Ben wel grote fan van hem...
Supporteren vr LA teams. Brrrr

The fake bowl zal dat dan worden..
Dit jaar zouden beiden er niet echt misstaan… Ik had de Bucs een tijdje geleden er ook staan, maar dat is toch al een pakje minder. En de AFC heeft nog wel een paar andere kandidaten, maar ook niet zoooo veel.

Jaguar verrassen idd. Al waren ze tijdens het seizoen voor mij nog te wisselvallig om al te geloven dat ze heel de PO's aan dit niveau gaan blijven spelen. Als ze dat wel doen spelen ze op zijn minst conference game.

Maar de SB gaat imo voor het NFC (West) team zijn...

Flashbacks naar pre-Mahomes Chiefs tijden. Blow-out door 2-win Titans met rookie QB. Ook nog wel best veel starters die gespeeld hebben, dus toch een beetje zorgwekkend. Offense kan ik nog mee leven, Minshew die ook zijn ACL scheurt tijdens de eerste drive waardoor we praktische hele match met onze derde QB spelen. Maar die defense begin ik me toch echt zorgen over te maken. Naar mijn gevoel echt de slechtste third down defense, zo erg dat elke 3rd and 7+ automatisch voelt voor de tegenstander. Special teams ook weer dramatisch en continu penalties, Butker die FG mist… Besef maar al te goed hoe dankbaar we mogen zijn met Mahomes. Gaan wel echt een héél goed offseason nodig hebben.

Mijn huidige SB voorspelling: Bills - Eagles, Bills als winnaar. Josh Allen in de POs zonder Mahomes/Burrow/Lamar, geen excuses. Eagles lijken mij net op het goeie moment terug onder stoom te komen.

Mijn huidige SB voorspelling: Bills - Eagles, Bills als winnaar. Josh Allen in de POs zonder Mahomes/Burrow/Lamar, geen excuses. Eagles lijken mij net op het goeie moment terug onder stoom te komen.
Ja de Bills gaan toch echt in die SB moeten geraken nu. Probleem is dat die ploeg niet draait als James Cook niet draait en in de AFC PO's zitten quasi alleen maar teams met een sterke run defense (Texans, Chargers, Broncos, Jags)
Ergens verwacht ik een Josh Allen masterclass en mag hij ineens de Lombardi winnen ook (tenzij het tegen de Rams is natuurlijk) maar ik zou er ook totaal niet van verschieten als ze one and done zijn.

Eagles zijn terug onder stoom gekomen tegen de Commanders dus dat is imo nog geen referentie.

Ja de Bills gaan toch echt in die SB moeten geraken nu. Probleem is dat die ploeg niet draait als James Cook niet draait en in de AFC PO's zitten quasi alleen maar teams met een sterke run defense (Texans, Chargers, Broncos, Jags)
Ergens verwacht ik een Josh Allen masterclass en mag hij ineens de Lombardi winnen ook (tenzij het tegen de Rams is natuurlijk) maar ik zou er ook totaal niet van verschieten als ze one and done zijn.

Eagles zijn terug onder stoom gekomen tegen de Commanders dus dat is imo nog geen referentie.
Akkoord, Cook moet inderdaad draaien, maar ik kijk vooral naar Allen zijn vorige PO runs. Hij schakelt precies nog altijd een versnelling hoger, en zelfs in de losses tegen de Chiefs was hij de beste man op het veld. Dus als Cook niet draait verwacht ik dat Allen ze erdoor sleurt. Maar ik snap uw gevoel wel, ik zou ook niet verbaasd zijn als ze one and done zijn.

Bij de Eagles heb ik een beetje hetzelfde gevoel als de Chiefs vorig jaar. Ik hoop wel dat ik fout ben, want ik kan die ploeg/coach helemaal niet uitstaan.

Ik vond de Packers indrukwekkend. Goed, het is maar zeer de vraag of ze dat gaan volhouden. Maar dat was wel even uitpakken van LaFleur en zijn coaching staff: wie slaagt er nog in om een totaal andere offense op 1-2-3 op poten te zetten zodra de QB1 uitvalt? Die viel weg, en de QB2 kwam niet zomaar even een paar keer gooien in hetzelfde systeem, het werd gewoon een Malik-offense. Ze zijn wel echt gewoon te banged-up om het de anderen echt moeilijk te maken vrees ik, maar het is wel een heel leuk team.

Akkoord, Cook moet inderdaad draaien, maar ik kijk vooral naar Allen zijn vorige PO runs. Hij schakelt precies nog altijd een versnelling hoger, en zelfs in de losses tegen de Chiefs was hij de beste man op het veld. Dus als Cook niet draait verwacht ik dat Allen ze erdoor sleurt. Maar ik snap uw gevoel wel, ik zou ook niet verbaasd zijn als ze one and done zijn.

Bij de Eagles heb ik een beetje hetzelfde gevoel als de Chiefs vorig jaar. Ik hoop wel dat ik fout ben, want ik kan die ploeg/coach helemaal niet uitstaan.
Famous last words misschien, maar bij de Eagles is het nu al twee of drie jaar ruzie intern, omdat het gewoon niet draait. Die hebben supertalenten en misschien de beste manager van de league die hen altijd voorziet van die talenten. Maar ze zijn hun eigen grootste horde telkens, en dat kan niet blijven duren. Daarbij komt dat ik Sirianni echt gewoon geen goeie coach vind :D Ik denk dat ze echt gaan imploderen na een heel slechte playoffs.

LaFleur is gewoon een elite HC (net zoals Shanahan & McVay). Ik zie de Eagles toch niet ver geraken ze, dat unbeatable gevoel heb'k daar totaal niet bij dat je vorig jaar wel had, het rommelt daar ook gewoon al een heel seizoen, denk dat het daar intern toch ook niet allemaal zo goed loopt, als je ziet wat daar soms geleaked wordt.

De Texans fan in mezelf voorspelt een Texans - Rams superbowl, maar als ik er geld op moet inzetten dan toch Bills - Rams. De laatste 2 weken begint de machine dat de Texans aan het worden was toch een beetje te sputteren. Onze defense dat (en wss nog steeds is) de beste defense in de League was, begint hier en daar wat steken te laten vallen: AJ & Hunter zijn net dat tikkeltje minder dodelijk te voorbije 2 weken, onze LT Ersery heeft blijkbaar iets gebroken in zijn hand (zou wel niet season ending zijn, blijkbaar kan je gewoon je seizoen afmaken als LT met een gebroken botje ?). Als het blijkt dat ik aan het overdrijven ben en de Texans zich weer herpakken tegen de playoffs en ze Ersery & Brown recuperen, let dan maar op he. Dat is een team met een historische defense dat dit seizoen al de 49ers, Jacksonville, Buffalo & KC geklopt heeft en verloren heeft met een field goal tegen de Broncos met David Mills als QB.

Je hebt evengoed van de jaguars verloren en had die 2de match ook gewoon moeten verliezen ware het niet dat er gehele implosie was. Jaguars hebben evengoed van de niners, chiefs, chargers en broncos gewonnen en buiten de chiefs was het niets nipt.

Terug
Bovenaan