Netflix

Die Japanse dating show is een aanrader

Prima kijkje in de cultuur aldaar.

Bij ons in Vlaanderen zou je wsl geen mensen kunnen vinden die zo goed en beheerst uit hun woorden kunnen komen. Zonder dialect, open deuren of gestotter.

Die Japanse dating show is een aanrader

Prima kijkje in de cultuur aldaar.

Bij ons in Vlaanderen zou je wsl geen mensen kunnen vinden die zo goed en beheerst uit hun woorden kunnen komen. Zonder dialect, open deuren of gestotter.

Welke show is dit?

Welke show is dit?
Love is Blind Japan

Concept zal in de grote Europese taalgebieden binnenkort ook wel uitgerold worden.

Het zit geniepig in elkaar.

Je zet mannen en vrouwen bij elkaar die, zonder dat ze elkaar te zien krijgen, soms krankzinnig verliefd worden op elkaar

Dat zijn gewoon valse noten voor wanneer ze weer iets in de middenmoot produceren. Verwacht dat dus maar 90% van den tijd.

Het zijn de Nederlandse Kijkwijzersymbolen (die in Vlaanderen zijn overgenomen):

EDIT: Ander nieuws, Bioshock krijgt een verfilming:

Laatst bewerkt:
Ik kijk enkel Netflix. Het constant herkauwen en herhalen van reeksen op TV hangt me al lang de strot uit. Streamz+ is zijn 20 euro niet waard, maar mijn vrouw durft er wel eens naar kijken.

Als je niet vies bent, van andere talen, zijn er echt wel pareltjes te vinden op Netflix : Hellhound, Rugal, Black, ALice in Borderland, Sweet Home, Memories of Alhambra, My name, All of us are dead. Enkel om het voor de hand liggende Squid Game te vermijden :D

En dit zijn nog maar enkel zuid-koreaanse reeksen.
Ook sommige anime originals zijn het bekijken waard. High Rise invasion bijvoorbeeld

Ik kijk enkel Netflix. Het constant herkauwen en herhalen van reeksen op TV hangt me al lang de strot uit. Streamz+ is zijn 20 euro niet waard, maar mijn vrouw durft er wel eens naar kijken.

Als je niet vies bent, van andere talen, zijn er echt wel pareltjes te vinden op Netflix : Hellhound, Rugal, Black, ALice in Borderland, Sweet Home, Memories of Alhambra, My name, All of us are dead. Enkel om het voor de hand liggende Squid Game te vermijden :D

En dit zijn nog maar enkel zuid-koreaanse reeksen.
Ook sommige anime originals zijn het bekijken waard. High Rise invasion bijvoorbeeld
Alice in Borderland is wel Japans, maar eens met de rest ;) .

Beu om altijd dezelfde recommandaties te zien, ging ik eens op zoek op Google naar ‘best movies on Netflix’

Bij elke film die ik wou zien moet ik helaas vaststellen dat die niet op Netflix staat.

is dat dan omdat het aanbod zoveel groter is in USA ?

Zet eens uw Netflix op Engels als taal in uw profiel, zo kan je meer content zien.

Van de eerste 6 op uw lijst kon ik er alvast 5 van zien. Ga niet alles afgaan natuurlijk.

Dat zijn toevallig diegene die ik niet wou zien :D

Wou herbekijken:
The Florida Project
There Will Be Blood
Raw
Tangerine
Hunt For The Wilderpeople

Toen ik geen enkele van deze vond heb ik het opgegeven .

Terug
Bovenaan