Netflix

On a side note: damn Miguel was echt wel fat as fuck dit seizoen. Naar het einde van het seizoen was het terug beter maar de afleveringen halfweg... double chin enzo, beetje ongeloofwaardig om dan nog een topvechter neer te zetten. De Miguel van seizoen 1 & 2 kon er 2 keer in :unsure:
Het was mij ook opgevallen 😋

Een profiel maken met Engelse taal is interessant als je wil nakijken of er daar toevallig meer content op staat
Mijn Netflix profiel staat op Engels, maar met Nederlandse ondertitels. Zo zie je volgens mij de meeste content. Degene met Nederlandse ondertitels en degene zonder Nederlandse ondertitels (die kijk ik met Engelse ondertitels).

Als je profiel op Nederlands staat, dan toont hij de series zonder Nederlandse ondertitels zelfs niet.

Mijn Netflix profiel staat op Engels, maar met Nederlandse ondertitels. Zo zie je volgens mij de meeste content. Degene met Nederlandse ondertitels en degene zonder Nederlandse ondertitels (die kijk ik met Engelse ondertitels).

Als je profiel op Nederlands staat, dan toont hij de series zonder Nederlandse ondertitels zelfs niet.
Zelfde settings hier denk ik. Waar mogelijk speelt hij alles met NL ondertitels af, maar het gebeurt inderdaad wel regelmatig ook dat hij bepaalde zaken met Engelse of zonder ondertitels af speelt.

Hoe zoeken jullie naar minder bekende films op Netflix. Op dit moment scroll ik gewoon en kom ik telkens dezelfde bekendere films tegen.

Iemand een lijst die vaak geüpdatet wordt of iets dergelijks ?

Hoe zoeken jullie naar minder bekende films op Netflix. Op dit moment scroll ik gewoon en kom ik telkens dezelfde bekendere films tegen.

Iemand een lijst die vaak geüpdatet wordt of iets dergelijks ?
Wat ik soms doe is gewoon bij zoeken een letter of woord bijv. “The” intoetsen en dan komen er films boven water die nog nooit in het voorgestelde overzicht te zien geweest zijn.

Ik zet mijn Netflix sinds 3 maand op Franse audio en ondertitels. Nu leer ik eindelijk Frans in plaats van dat eeuwige vervelende Amerikaans Engels...

Archive 81 met veel plezier gekeken, zeer duister sfeertje en jammer dat het al gedaan is.
Hoewel ik er eerst niet veel van verwachte.

Onlangs ontdekt dat de serie 'De Bende van Jan de Lichte' op Netflix staat, maar heb het nooit opgemerkt omdat mijn profiel op Engels staat en zo werd de titel ook vertaald naar 'Thieves in the Wood' :unsure:

Ik zag dat Rambo: Last Blood op Netflix staat.

De moeite? De score op IMDB schrikt wat af. De vorige film kon ik wel serieus smaken. Brainless knallen waar de armen en benen vanaf spatten. Meer verwacht ik niet van zo'n film. Maar die score is toch echt wel extreem laag.

Ik zag dat Rambo: Last Blood op Netflix staat.

De moeite? De score op IMDB schrikt wat af. De vorige film kon ik wel serieus smaken. Brainless knallen waar de armen en benen vanaf spatten. Meer verwacht ik niet van zo'n film. Maar die score is toch echt wel extreem laag.
Rambo IV was nog wel leutig (knallen met de 50. cal), maar Last Blood vond ik ook een stuk minder. First Blood blijft de beste.

Terug
Bovenaan