Netflix

Ben op zoek naar een nieuwe serie die telkens ongeveer 20 minuten duurt, om samen met mijn vrouw te kijken.

Enkele voorbeelden van series die ze leuk vond: That 70s show, How I Met Your Mother, Friends, Big Bang Theory.

Nu dus op zoek naar iets nieuws.
Gisteren even Brooklyn 9-9 gekeken, maar de pilot sprak haar niet zo aan.

Iemand aanraders?

Young Sheldon​

nu dat de Big Bang Theory gedaan is ga ik deze eens bekijken op Netflix

Ben op zoek naar een nieuwe serie die telkens ongeveer 20 minuten duurt, om samen met mijn vrouw te kijken.

Enkele voorbeelden van series die ze leuk vond: That 70s show, How I Met Your Mother, Friends, Big Bang Theory.

Nu dus op zoek naar iets nieuws.
Gisteren even Brooklyn 9-9 gekeken, maar de pilot sprak haar niet zo aan.

Iemand aanraders?
Superstore
Kim's convenience

Zeker die laatste vind ik echt een pareltje.

Ik moet wel zeggen dat ik in het begin ook erg weinig met Brooklyn 99 had. Dat is een show die...zoals je vaker ziet bij sitcoms...in de volgende seizoenen een stuk beter uit de verf komt.

Ik moet wel zeggen dat ik in het begin ook erg weinig met Brooklyn 99 had. Dat is een show die...zoals je vaker ziet bij sitcoms...in de volgende seizoenen een stuk beter uit de verf komt.
Idem. Heb even door moeten bijten in het begin, maar hoe verder in de serie hoe beter ze is. Of ik moest mss wat wennen aan de humor.

Thanks.
The Good Place is misschien wel iets voor haar, gaan we zeker eens checken.

Verder kan ik enkel Community en The office terugvinden.
De rest lijkt niet op netflix te staan?
The good place is wel goed :D

Daarnet don't look up gekeken. Wat een rare film voor zo'n topcast...

iemand al Stay Close en The Silent Sea gezien?

Maid ga ik deze week starten

Aan Maid ondertussen begonnen, echt zeer goed na 4 afleveringen. (Knappe actrice ook 😅)
Het zal de algemene BG’er waarschijnlijk niet bekoren maar bij momenten triest en andere momenten good feeling.
Er hangt precies ook een Life is Strange sfeertje in (game)

Maid vond ik ook redelijk goed beginnen maar na een tijd gebeurde er toch niet teveel meer en verloor ik mijn interesse. Wel topper voor wie graag eens een realistische drama-serie zoekt. Voor mij was het iets te gewoon.

Stay close ook gezien. Deze heb ik wel uitgekeken omdat de cliffhangers hun werk wel doen maar op't einde van de rit vond ik het toch maar matig. Eén van de mindere series in dat genre. Ze willen wat teveel. Elk personage heeft wel een groot geheim en daardoor is de geloofwaardigheid snel weg.

Voorlopig nog geen parel qua recente series ontdekt.

Don't look up is wel een must-see. Beetje lang maar wel heel goed over heel de lijn.

Corba Kai weer uitgezien, hopelijk volgen er niet veel seizoenen meer want is toch vaak van hetzelfde.
Steeds dezelfde ruzies, steeds hetzelfde drama, ...

Stay Close gezien, spanning en opbouw vooral door de muziek.
veel gaten en onrealistische dingen, dat het soms flauw is..
ne weg kijker maar ga hem niet onthouden.

Terug
Bovenaan