Netflix

Ik gok omdat ze dat als een persoonlijke affaire zien waar niemand zaken mee heeft?
En dat is hun goed recht imo.
Dat is inderdaad hun goed recht, ik heb het er alleen moeilijk mee dat ze dan wel een documentaire laten maken waar hij alleen maar goed uitkomt en positief. Ik vind als je een verhaal verteld moet je alles vertellen de goede en ook de minder goede dingen die je overkomen, dat is toch het leven?

Hier het zelfde, mijn 1 ste idool was sowieso Senna, en dan Schumacher wat een piloten! Ik begrijp het ook niet zo goed van de familie waarom alles zo verzwijgen, ofwel gaat het goed met hem ofwel slecht maar om daar zo mysterieus over te doen...
Totaal geen fan van deze maar serie zat wel goed in elkaar. Zo zie je op jonge leeftijd al dat hij heer en meester was. Enkel jammer van die geheim doenerij. Leeft naar al waarschijnlijkheid als een plant als je hun reactie aanvoelt. Bijzonder jammer en wens je niemand toe.

Voor hetzelfde geld leeft Schumacher als een plant en druipt er constant speeksel uit zijn mond. Hij zal wel nog leven maar het zal wss geen zicht zijn. Dat beeld willen ze dus niet laten zien aan de wereld. En terecht.

Terug
Bovenaan