Netflix onthult trailer en datum voor Onimusha

Netflix heeft zojuist met een boeiende drie minuten durende trailer aangekondigd dat Onimusha op 2 november in première gaat. Deze anime, gebaseerd op de Capcom-videogameserie, werd geregisseerd door Takashi Miike. Onimusha vertelt het verhaal van Miyamoto Musashi, een karakter gebaseerd op het legendarische Japanse filmicoon Toshiro Mifune. De serie volgt Musashi op zijn avontuurlijke reis als een beroemde zwaardvechter en strateeg. Hij wordt belast met een geheime missie om een mystiek artefact af te leveren in een land dat wordt geteisterd door armoede en politieke onrust.

De stemmencast bestaat uit Akio Otsuka als Musashi Miyamoto, Toshihiko Seki als Kojiro Sasaki, Hochu Otsuka als Kensuke Matsui, Daiki Yamashita als Sahei, Subaru Kimura als Goro-Maru, Katsuyuki Konishi als Heikuro, Kazuyuki Okitsu als Kaizen, Makoto Furukawa als Gensai, Aya Yamane als Sayo en Ryohei Kimura als Iemon. Markeer 2 november op je kalender, want dat is de datum waarop deze serie op Netflix te zien zal zijn.

 
Laatst bewerkt:
Geweldige franchise, animatie ziet er fenomenaal uit, maar de keuze van de muziek voor de trailer is zeer twijfelachtig wel.

Niks tegen de band of het lied, vind het gewoon een rare mix. Still looking forward to this.
 
Een vagabond anime zou de max zijn maar dit gaat ook wel smaken.
Wat mij ook zou kunnen smaken is ne remake van Kenshin ofzo.

Edit: Ik zoek dat hier keer op voor de fun en ik zie dat er sind juni dit jaar en reboot loopt van Kenshin what, da wist ik helemaal niet xD
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan