Zonde dat de mensen die hier naar luisteren zich in alle waarschijnlijkhei toch al gingen laten vaccineren uiteindelijk
En de anti vaxers en twijfelaars dit wss nooit zullen horen.

Heel duidelijk uitgelegd!
 
Zonde dat de mensen die hier naar luisteren zich in alle waarschijnlijkhei toch al gingen laten vaccineren uiteindelijk
En de anti vaxers en twijfelaars dit wss nooit zullen horen.

Heel duidelijk uitgelegd!
Juist naar geluisterd en idd een goeie special
Ik hoop dat je ongelijk hebt, maar ik vrees van niet ;)
 
Heb de special ondertussen ook beluisterd, maar vond het toch relatief zware kost (in vergelijking met normale afleveringen). Denk dat het weinig zin heeft om zoiets op het grote publiek los te laten :unsure:
 
Ook geluisterd deze namiddag en ja, het is vrij technisch, maar goed het maakt toch duidelijk dat je hier alvast zeker niet "meer bang" van moeten zijn dan één of andere vaccin, niet?
 
Zalige podcast !

Inderdaad jammer dat het publiek zich zowiezo al ging laten vaccineren...
maar er zit toch een groot verschil in de verschillende vaccins denk ik dan?
moest ik mogen kiezen is het wel pfizer maar ik ben al blij als ik eentje krijg om mee te beginnen :D
 
Ik vond het gewoon interessant om te horen over die RNA techniek en dat dit al 20+ jaar in ontwikkeling is. De man van op straat test hun uitleg dan, ik vond het een zeer interessante podcast tbh. Die journalist (ex-pharma) is ook goed op de hoogte ;)
 
Mijn eerste stappen in de podcast wereld gezet, was het beu om telkens dezelfde liedjes te luisteren tijdens de wandeling met de hond.

Nerdland gekozen, heel interessant en nog grappig ook, top!
 
  • Leuk
Waarderingen: Pana
Mijn eerste stappen in de podcast wereld gezet, was het beu om telkens dezelfde liedjes te luisteren tijdens de wandeling met de hond.

Nerdland gekozen, heel interessant en nog grappig ook, top!
Afhangende in welk kamp je zit zal je verder blijven luisteren...

Ik ben afgehaakt door Jeroen Baert zijn afschuwelijke 'grappen' die ook constant de flow verzieken. Tot een anderhalf jaar geleden toch met steeds verminderend plezier geluisterd tijdens het lopen omdat doorgaans oprecht interessante informatie wordt meegedeeld. Maar op een bepaald moment werd het gefroceerde gegrap en het religieuze Musk-gebash te veel. Vooral omdat het in schril contrast staat met Lieven Scheire die effectief naturel en zonder effort grappig is.

Maar goed sommige mensen vinden die mens zijn humor wél genietbaar dus er valt weinig op te zeggen.

Een van deze dagen geef ik het nog eens een nieuwe poging want het is toch leuk om informatie te krijgen die je anders niet zou tegenkomen.
 
Afhangende in welk kamp je zit zal je verder blijven luisteren...

Ik ben afgehaakt door Jeroen Baert zijn afschuwelijke 'grappen' die ook constant de flow verzieken. Tot een anderhalf jaar geleden toch met steeds verminderend plezier geluisterd tijdens het lopen omdat doorgaans oprecht interessante informatie wordt meegedeeld. Maar op een bepaald moment werd het gefroceerde gegrap en het religieuze Musk-gebash te veel. Vooral omdat het in schril contrast staat met Lieven Scheire die effectief naturel en zonder effort grappig is.

Maar goed sommige mensen vinden die mens zijn humor wél genietbaar dus er valt weinig op te zeggen.

Een van deze dagen geef ik het nog eens een nieuwe poging want het is toch leuk om informatie te krijgen die je anders niet zou tegenkomen.
Van Jeroen Baert ben ik ook niet echt fan, inderdaad te geforceerd. Maar voor de rest luister ik nog steeds graag naar de podcast.
 
Afhangende in welk kamp je zit zal je verder blijven luisteren...

Ik ben afgehaakt door Jeroen Baert zijn afschuwelijke 'grappen' die ook constant de flow verzieken. Tot een anderhalf jaar geleden toch met steeds verminderend plezier geluisterd tijdens het lopen omdat doorgaans oprecht interessante informatie wordt meegedeeld. Maar op een bepaald moment werd het gefroceerde gegrap en het religieuze Musk-gebash te veel. Vooral omdat het in schril contrast staat met Lieven Scheire die effectief naturel en zonder effort grappig is.

Maar goed sommige mensen vinden die mens zijn humor wél genietbaar dus er valt weinig op te zeggen.

Een van deze dagen geef ik het nog eens een nieuwe poging want het is toch leuk om informatie te krijgen die je anders niet zou tegenkomen.
Exact hetzelfde hier. Ik luister nog niet zo lang als jij dus momenteel compenseert de content nog voldoende, maar ik merk wel dat ik het minder en minder kan verdragen :p
 
Terug
Bovenaan