Exact hetzelfde hier. Ik luister nog niet zo lang als jij dus momenteel compenseert de content nog voldoende, maar ik merk wel dat ik het minder en minder kan verdragen :p
Bij momenten is het een barrage die niet stopt. En echt mensen onderbreken in een interessante uitleg. Tijdens het verven van ons appartement moest ik het noodgedwongen afzetten omdat mijn vriendin het toen al helemaal beu was.

Elke podcast heeft wel hier en daar een 'minder' element, maar hier triggerde het me mateloos. Bon, toch wel eens wat inhalen binnenkort want de content op zich is echt wel goed.
 
Vond Jeroen Baert ook storend in het begin.

Maar ondertussen wel gewoon geraakt, en na zijn passage in WTTAA ook meer begrip voor gekregen.
 
Meer begrip? Leg uit...
(ik luister niet naar wttaa)
Legde daar uit hoe hij toch druk voelt om grappig uit de hoek te moeten komen. Waardoor het ook vaak nogal geforceerd overkomt, die mopjes, omdat het van hem verwacht wordt. Omdat hij ook met comedy bezig is.

Worstelt ook met wat mentale isues. Kwam sympathiek over ook bij WTTAA.
 
Legde daar uit hoe hij toch druk voelt om grappig uit de hoek te moeten komen. Waardoor het ook vaak nogal geforceerd overkomt, die mopjes, omdat het van hem verwacht wordt. Omdat hij ook met comedy bezig is.

Worstelt ook met wat mentale isues. Kwam sympathiek over ook bij WTTAA.
Hmm, ergens dacht ik wel dat het mentale issues te maken had :(
De ziekte van deze tijd helaas, waar de verwachtingen voor iedereen o zo hoog liggen ... Jammer, want in veel gevallen ben je dan idd niet volledig jezelf en ga je jezelf forceren dan.

Ik vind hem eigenlijk niet storend voor alle duidelijkheid, ik hou wel van dat soort flauwe/droge humor :p
 
Legde daar uit hoe hij toch druk voelt om grappig uit de hoek te moeten komen. Waardoor het ook vaak nogal geforceerd overkomt, die mopjes, omdat het van hem verwacht wordt. Omdat hij ook met comedy bezig is.

Worstelt ook met wat mentale isues. Kwam sympathiek over ook bij WTTAA.
Ik haat de mens niet op zich en het is duidelijk dat hij Lieven Scheire wilt proberen bij te blijven, maar het was veel te vaak een complete derailment.

Dat terzijde, ik kan goed snappen dat hij op WTTAA wél sympathiek overkomt. Want wanneer hij zich bezighoudt met zuiver kennis overdragen is hij érg sterk. Die keren dat hij in meer serieuze programma's te gast is komt hij helder en competent over en vervult hij zijn rol prima. Dat maakt het eigenlijk ook wel extra zuur als hij zo in uw oren zit te bleiren gelijk uw zatte nonkel terwijl ge kilometers zit te malen en iemand iets interessants wilt uitleggen.

Ik denk dat het iemand is die zich vooral niet moet profileren als 'comedian'.

Maar goed, misschien eens die ep van WTTAA beluisteren en daarna Nerdland nog eens een kans geven. Bedankt voor de tip!
 
Heb eens de laatste podcast opgezet en die beviel mij ook. Direct daarna de Romeinenspecial. Heb me goed geamuseerd.
is het de moeite om de oudere overzichten ook te beluisteren? Lijkt me nogal nutteloos om wetenschapsnieuws van x-aantal maanden/jaren geleden te beluisteren.
 
Heb eens de laatste podcast opgezet en die beviel mij ook. Direct daarna de Romeinenspecial. Heb me goed geamuseerd.
is het de moeite om de oudere overzichten ook te beluisteren? Lijkt me nogal nutteloos om wetenschapsnieuws van x-aantal maanden/jaren geleden te beluisteren.

Ik denk het wel. Het is alsof je een weetjesboek zou lezen. De kans bestaat dat er enkele dingen gedateerd zijn (technologie van computers etc) maar het grotendeel zal wel nog steeds relevant én interessant zijn. Het dierenrijk blijft me verbazen :love:
 
Heb eens de laatste podcast opgezet en die beviel mij ook. Direct daarna de Romeinenspecial. Heb me goed geamuseerd.
is het de moeite om de oudere overzichten ook te beluisteren? Lijkt me nogal nutteloos om wetenschapsnieuws van x-aantal maanden/jaren geleden te beluisteren.
Ja ik ben teruggegaan tot eind 2019 en elke aflevering is gewoon kei interessant en lachen.
 
Iemand een beter geheugen dan ik die de Nerdland Maandoverzicht Februari heeft beluisterd en me de naam kan vertellen van de software die songs recommend bij het intypen van gevoelens ?
Het was volgens mij niet MusicLM, dat wel aan bod is geweest tijdens de podcast.
 
Iemand een beter geheugen dan ik die de Nerdland Maandoverzicht Februari heeft beluisterd en me de naam kan vertellen van de software die songs recommend bij het intypen van gevoelens ?
Het was volgens mij niet MusicLM, dat wel aan bod is geweest tijdens de podcast.
Staat het niet tussen de shownotes?
 
Terug
Bovenaan