Maar er zijn wel priksporen vastgesteld, dus dan kun je het niet meer alleen steken op massahysterie, toch.
Kan ook een onnozelaar zijn geweest die met een naald heeft zitten prikken. Dat moet daarom geen spuit zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar er zijn wel priksporen vastgesteld, dus dan kun je het niet meer alleen steken op massahysterie, toch.
Dan zou je enkel de prik hebben en geen symptomen zoals duizeligheid, misselijkheid, etc.Kan ook een onnozelaar zijn geweest die met een naald heeft zitten prikken. Dat moet daarom geen spuit zijn.

Zoals ik zei. Thx to the media. Er gaat bijna niemand nog durven buiten komen.Het copycatgedrag zal nu wel vaker toenemen.
Hoogst waarschijnlijk gewoon massahysterie.. zal wel om de zoveel weken nu 'needlespiking' zijn..Blijkbaar het We R Young festival in Hasselt zonet stilgelegd wegens needle spiking.
Een festival voor 12 tot 16 jarige. WTF

Mja kan ook gewoon een groepje zijn waar er 1 denk iets gevoeld te hebben waardoor de anderen het ook in hun kop steken natuurlijk.Het feit dat er altijd zoveel slachtoffers tegelijk zijn is toch ook frappant.
Ik bedoel dat spiking (bv. van een drankje) toch altijd zoiets was waarbij de daders 1 slachtoffer uitkiezen, met slechte bedoelingen daarna wanneer het slachtoffer niet meer bewust is van wat er gebeurt.
Maar als er elke keer meer dan 10 mensen geprikt worden, dan is er toch een ander motief lijkt me?
Ik weet nog toen ik nog naar concerten ging in kleine zaaltjes (denk 15 jaar ondertussen) dat er tijdens een optreden een gek was die een scalpel mee had. Hij had toch heel wat mensen "geprikt" in het publiek. Het waren soms diepe wonden.
Iedereen is gewoon zo prikkelbaar tegenwoordig![]()
Nee, je hebt modellen die eruit kunnen zien (of je toch makkelijk zo kunt er laten uitzien) als een vape...
![]()
![]()
Is dit eigenlijk geen groot risico voor HIV of andere ziektes?

Exact waar ik ook aan moest denken na de Gay pride. En vandaag al de 3e keer prijs op 5 dagen.Ik krijg ergens deja vu's naar de Coca Cola crisis van 2000. Er zijn toen enkele leerlingen van een school ziek geworden van een lading Coca Cola waar wat industrieel schoonmaakmiddel in was beland..
. Veel massahysterie ja.Blijkbaar het We R Young festival in Hasselt zonet stilgelegd wegens needle spiking.
Een festival voor 12 tot 16 jarige. WTF