Racing PC PS5 XBOX Need for Speed Unbound

Het moet dan toch zijn dat de verkoopscijfers tegenvallen? Veertien dagen na release al in sale?
Zou me dan toch ook wat geript voelen als ik de volle prijs betaald heb...
Er is ook niet veel te doen rond de game, wist eerst zelfs niet dat deze al uit was en het is sowieso al een drukkere periode qua games. Ik heb de trial even gespeeld en vond het wel leuk maar nu niet om er meteen 70-80 euro aan te geven, gok dat hij over een paar maanden ook al bij EA play, game pass of PS+ zal zitten.

Dat hij na nog geen 2 weken al aan 45 euro ging staan had ik ook wel niet gedacht. :tongue:
 
oei, is deze al uit? totaal gemist...
heb verleden week gt7 gekocht omdat ik nog es een race game wou spelen ^^
veel hype is er dan toch ook niet rond deze game
 
Onder Steam kan je in de zoekfunctie 'best verkocht' aanduiden...Wel, als je NFS Unbound wil zoeken dan komt er op 'uitgesloten op basis van voorkeuren'. Dat wil toch wel al wat zeggen voor een spel dat net uit is.
 
Ik vind het best goed, niet dat het de beste racegame allertijden is,... Als je de vorige NFS (Heat) goed/leuk vond zal deze je ook in de smaak vallen.

Trouwens erg jammer dat er zo goed als geen arcaderacers tegenwoordig meer uitkomen.
 
Onder Steam kan je in de zoekfunctie 'best verkocht' aanduiden...Wel, als je NFS Unbound wil zoeken dan komt er op 'uitgesloten op basis van voorkeuren'. Dat wil toch wel al wat zeggen voor een spel dat net uit is.
Hier staat hij er wel tussen, op plaats nummer 53, net boven "Choo-Choo Charles" :unsure:
 
Het spel is wel dik ok. Ik heb er al 20h inzitten en vind hem veel beter dan heat. Tis jammer dat ze dit slecht gemarket hebben er was zelfs weinig marketing voor de game.
 
Heb er via ea play al 7 uur op zitten, balans van de game is echt niet oke. Vooral het principe van die weken is niet zo leuk je kan uw wagen nauwelijks upgraden of je kan die weekend race niet rijden. Gfx zijn wel mooi en die effecten storen me totaal niet, je moet deze game ook niet gaan vergelijken met forza horizon die ook wel arcade is maar wel "realistisch is ".
Ik denk dat deze tegen juni al te spelen zal zijn op Ea play gamepass.
 
Heb er via ea play al 7 uur op zitten, balans van de game is echt niet oke. Vooral het principe van die weken is niet zo leuk je kan uw wagen nauwelijks upgraden of je kan die weekend race niet rijden. Gfx zijn wel mooi en die effecten storen me totaal niet, je moet deze game ook niet gaan vergelijken met forza horizon die ook wel arcade is maar wel "realistisch is ".
Ik denk dat deze tegen juni al te spelen zal zijn op Ea play gamepass.
Dunno waar je het over hebt? Ik zit in de laatste week ik moet de final race nog doen, maar ik heb geen enkel probleem gehad om mijn wagens up te graden of te kopen. Naarmate je verder bent in de game zitten er races tussen waar je 30-40k geld kan verdienen?
Ook zijn er races waarbij je wagens kan winnen die je oftwel kan upgraden voor de gewenste klasse of gwn verkopen.
De 1ste week is wel wat krabben voor cash maar dan nog…
Als je wordt gepakt tijdens een cop chase dan ben je de cash wel kwijt die je had gewonnen. Maar ikzelf ben nog nooit gepakt geweest.
 
Vind het nog wel leuk. Enige nadelen vind ik het feit dat je in het begin echt wel geen geld hebt om auto's te kopen. Beetje jammer met zo een uitgebreide catalogus aan wagens. Dat en het feit dat je tussen events in soms wel heel erg je best moet doen om politie-auto's te mijden zodat je niet opnieuw in een achtervolging beland.
 
Ook mee begonnen. Ik zit nu in week 2, maar ik vind toch ook dat het moeilijk is om auto's te kunnen upgraden. De buy ins zijn veel hoger.

En als je wil veel cash verdienen dan moet je heel de nacht blijven rondrijden met een hoop heat op je auto met veel cash van de ene race naar de andere waardoor je immens veel risico hebt om het kwijt te spelen. Want van zodra je de garage in gaat om het te banken dan is de nacht voorbij en zit je al aan de volgende dag.
 
Ook aan het testen. Hard difficulty verdient een pak meer, maar is echt super moeilijk.
Medium difficulty is zelfs al niet simpel om altijd podium te rijden :help:

Soms vraag ik mij af wat een 16-jarige ik ervan af zou brengen. Denk dat mijn niveau nogal gezakt is :p
 
Terug
Bovenaan