NASA Onderzoekt UFO

Wat Graves (en Fravor, etc...) hebben gezien tart elke verbeelding. Het bewijs is er (en hier al gepost): er vliegen zaken in de lucht die recht uit Star Trek lijken te komen. Onconventionele voorstuwing, versnelling tot honderden G's die elk leven wezen (maar ook electronica) tot pulp zouden moeten herleiden, snelheden van enkele tientallen 'mach'...soms zet het onze electronica uit of wordt de radar duidelijk verstoord.
Aliens? Onwaarschijnlijk. Het toont gewoon aan dat we al verder staan dan het verbranden van fossiele brandstoffen om van A naar B te reizen. Het zit alleen naar alle waarschijnlijkheid verstopt in een afgelegen woestijn.
Elektronica kan wel tegen een stootje.
spin launch bijvoorbeeld.
https://www.spinlaunch.com/
Dat yeet payloads aan +6000G de ruimte in.
 
Elektronica kan wel tegen een stootje.
spin launch bijvoorbeeld.
https://www.spinlaunch.com/
Dat yeet payloads aan +6000G de ruimte in.

Er is nog niks in de ruimte "geyeet" door spinlaunch :p

In its new video, SpinLaunch shows off the launch of one of a series of recent test launches, its first optical payload. The test vehicle, which measures 3 meters long (9.8 ft), was launched on April 22 at a speed of over 1,000 mph. SpinLaunch didn't release any altitude data for this launch, though its previous test launch reached an altitude of roughly 30,000 feet, meaning it still has some way to go to reach space.


Niet eens 10% van wat je moet halen om in "space" te geraken :p.
 
Euh...WTF is er aan het gebeuren in de VS 😅



  • The Pentagon has stated that these are considered "Unknown Objects" and not Balloons and they currently do not know how they are staying Airborne.
  • Top U.S. General says that he hasn't "ruled out anything yet" when asked whether he rules out aliens
  • (Reuters) - The U.S. military commander who safeguards U.S. airspace said on Sunday he could not determine how the latest three objects shot down over the past three days were staying aloft, adding he was not calling them balloons for a reason.

 
Laatst bewerkt:
2020: de wereld gaat in lockdown door het coronavirus
2021: de VS verlaat Afghanistan en draagt het over aan de Taliban, wat zowat het grootste affront moet zijn voor US foreign policy in deze eeuw
2022: Rusland valt Oekraïne binnen, opnieuw een grootschalige oorlog op Europese bodem
2023: aliens in de VS

Rock on, roaring twenties!
 
Maar zelfs in 2023 is er geen foto die genomen is en/of gedeeld wordt....
F16's schieten onbekende voorwerpen neer, waaronder een voorwerp dat als een octagon wordt omschreven, maar er zijn nergens beelden van?

Ik ben niet voor complottheorieën, maar je kan me echt niet wijsmaken dat één van de grootste wereldmachten niet zou weten wat ze hebben neergeschoten.
 
Zullen wel spionagedrones zijn van de Chinezen ofzo, de kans dat het zoiets is, is alvast groter dan de kans dat het aliens zijn. Aliens die ons komen bezoeken schiet je ook niet zomaar neer , denk ik. Die zullen technologisch veel verder staan dan wij.
 
Maar zelfs in 2023 is er geen foto die genomen is en/of gedeeld wordt....
F16's schieten onbekende voorwerpen neer, waaronder een voorwerp dat als een octagon wordt omschreven, maar er zijn nergens beelden van?

Ik ben niet voor complottheorieën, maar je kan me echt niet wijsmaken dat één van de grootste wereldmachten niet zou weten wat ze hebben neergeschoten.

Tegen dat je de brokstukken gevonden hebt die gevallen zijn in Lake Huron :p.
En het is niet de bedoeling dat de camerabeelden van iedere militair vliegtuig zo maar op Youtube belanden :p.
 
  • Leuk
Waarderingen: math
Tegen dat je de brokstukken gevonden hebt die gevallen zijn in Lake Huron :p.
En het is niet de bedoeling dat de camerabeelden van iedere militair vliegtuig zo maar op Youtube belanden :p.

Ik ga ervan uit dat ze reeds wisten wat het was voor ze erop begonnen te schieten uiteraard. Brokstukken zijn bijkomend om eventueel te onderzoeken wie het voorwerp op hen afstuurt, maar ik mag hopen dat F16's niet zomaar willekeurig iets neerschieten voordat eerst onderzocht is wat het juist is.

Door nu in de media weer wat vaag rond de pot te draaien, kom je helemaal nergens. Het laat mensen enkel maar wild speculeren, wat op zich weer bijdraagt aan alle mogelijke complottheorieën.

En waarom zou de burger geen beelden mogen zien van zaken die het pentagon als onverklaarbaar en onbekend benoemt? Ik denk wel dat we mogen vragen om uitleg te krijgen over onbekende voorwerpen die in de lucht hangen...
 
Ik ga ervan uit dat ze reeds wisten wat het was voor ze erop begonnen te schieten uiteraard. Brokstukken zijn bijkomend om eventueel te onderzoeken wie het voorwerp op hen afstuurt, maar ik mag hopen dat F16's niet zomaar willekeurig iets neerschieten voordat eerst onderzocht is wat het juist is.

Door nu in de media weer wat vaag rond de pot te draaien, kom je helemaal nergens. Het laat mensen enkel maar wild speculeren, wat op zich weer bijdraagt aan alle mogelijke complottheorieën.

En waarom zou de burger geen beelden mogen zien van zaken die het pentagon als onverklaarbaar en onbekend benoemt? Ik denk wel dat we mogen vragen om uitleg te krijgen over onbekende voorwerpen die in de lucht hangen...

Omdat je daarmee strategische capaciteiten verklapt tegen buitenlandse staten die invasieplannen hebben voor een eiland waar al je microchips vandaan komen :p.

Dat zou mij echt niet verbazen dat iemand Amerikaanse detectiecapaciteiten uittest boven het Amerikaanse vasteland. Daar een reactie uitlokken zal makkelijker informatie opleveren dan Amerikaanse militaire installaties pesten in de Stille Oceaan. Die zullen waarschijnlijk wel getraind zijn om niet op iedere provocatie te reageren om op die manier zo weinig mogelijk prijs te geven over hun capaciteiten.
 
Maar zelfs in 2023 is er geen foto die genomen is en/of gedeeld wordt....
F16's schieten onbekende voorwerpen neer, waaronder een voorwerp dat als een octagon wordt omschreven, maar er zijn nergens beelden van?

Ik ben niet voor complottheorieën, maar je kan me echt niet wijsmaken dat één van de grootste wereldmachten niet zou weten wat ze hebben neergeschoten.
Je mag er 100% zeker van zijn dat ze weten wat ze hebben neergeschoten. Ze zullen er ook beelden van hebben. F-16's kunnen o.a. AN/AAQ-14 en AN/AAQ-33 targeting pods gebruiken om beelden te maken.

Hier een voorbeeld hoe zo'n beelden er uit zien (van oa het tic tac incident gemaakt door F/A-18's).

Of het hier nu weer een UFO is of niet, zullen we niet (snel) te weten komen. UFO is technisch gezien nog altijd een Unidentified Flying Object, wat niet direct iets van buitenaardse origine betekent. Daarbij blijf ik het opvallend vinden dat zo'n high profile UFO media meldingen steeds uit de regio van de VS komen. Precies of de rest van de aarde is niet interessant genoeg voor de marsmannetjes. :)
 
Zullen wel spionagedrones zijn van de Chinezen ofzo, de kans dat het zoiets is, is alvast groter dan de kans dat het aliens zijn. Aliens die ons komen bezoeken schiet je ook niet zomaar neer , denk ik. Die zullen technologisch veel verder staan dan wij.


Die missionaris was ook technologisch geavanceerder dan de lokale stam. :p
 
Je mag er 100% zeker van zijn dat ze weten wat ze hebben neergeschoten. Ze zullen er ook beelden van hebben. F-16's kunnen o.a. AN/AAQ-14 en AN/AAQ-33 targeting pods gebruiken om beelden te maken.

Hier een voorbeeld hoe zo'n beelden er uit zien (van oa het tic tac incident gemaakt door F/A-18's).

Of het hier nu weer een UFO is of niet, zullen we niet (snel) te weten komen. UFO is technisch gezien nog altijd een Unidentified Flying Object, wat niet direct iets van buitenaardse origine betekent. Daarbij blijf ik het opvallend vinden dat zo'n high profile UFO media meldingen steeds uit de regio van de VS komen. Precies of de rest van de aarde is niet interessant genoeg voor de marsmannetjes. :)
Er zijn heel wat UFO meldingen van buiten de VS hoor. Is gewoon een cliché dat al jaren gebruikt wordt, maar dat nergens op slaat.
 
Er zijn heel wat UFO meldingen van buiten de VS hoor. Is gewoon een cliché dat al jaren gebruikt wordt, maar dat nergens op slaat.
Dat er meldingen buiten de VS gebeuren kan ook niet anders, ik doel eerder op het feit dat ik weinig tot niets lees/herinner in de mainstream media van gevallen buiten de VS.
 
Er zijn in Februari al 270 ufo's geland in Zaventem. Gemiddeld zo'n 350 per maand de voorbije jaren. Zou ik dat cijfer eens doorsturen naar HLN om te zien of ze er een artikel over maken? :p
 
Here we go again :p

"Case in active archive" :p

The ongoing review by the U.S. intelligence community and the Pentagon of hundreds of UAP incidents reported by military personnel was one of the techniques that helped identify Chinese spy balloon, a U.S. official said in February.

"Ultimately, no single video of a UAP will make the case for the UFO reality,"




Ik ben blij dat ze beter geworden zijn in het detecteren van ballonnen :p.
 
Er komen binnenkort 'hearings' vanuit de politiek in de VS over UAP's, met getuigen uit allerlei strekkingen (dus ook militair). Ze willen weten wat het is. Die 'spheres', in één of andere vorm (soms zelfs met vreemde doorzichtige element er in of er rond), worden soms op dagelijkse basis gezien door gevechtspiloten aan de Oost- en Westkust van de VS. Na de upgrade van heel wat F18's met AESA radars ontploften de waarnemingen zelfs.
 
Terug
Bovenaan