☆ Most special member 2021☆

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 3056
  • Startdatum Startdatum
@Brecht voor het openen van het loodgietertopic waar hij belangeloos zijn expertise deelt en advies geeft. En voor zijn dashcam filmpjes met legendarisch commentaar.👌

cf1c4531e2af09ea7965b21c3ce585c6.gif

@Visenya natuurlijk!
Maar dat is dan ook niet-forum gerelateerd

@Tomski dan maar
Ik kan altijd lachen met zijn flauwe opmerkingen en door zijn liefde voor lekker eten en drinken is hij mogelijk een onbekende halfbroer van mij ofzo :unsure:
Zou er waarschijnlijk gerust een avond mee kunnen eten, pintelieren en zeveren over vanalles en nog wat.

En om het hem makkelijk te maken noemen de meeste mensen mij toch al 'Guy' omdat dat online sneller bekt dan mijn volledige nickname :coolbrows:

zijt ... zijt... gij toevallig de echte guy?

stelt u voor :lol:

"Ik drink al jaren op de dorpskermis pinten met die ene kerel wiens naam ik niet ken - maar hij lijkt mij wel te kennen - raar maar fijn"

Dat zou het zijn :laugh:
Maar wel twijfelachtig gezien ik verhuisd ben.

@Tomski dan maar
Ik kan altijd lachen met zijn flauwe opmerkingen en door zijn liefde voor lekker eten en drinken is hij mogelijk een onbekende halfbroer van mij ofzo :unsure:
Zou er waarschijnlijk gerust een avond mee kunnen eten, pintelieren en zeveren over vanalles en nog wat.
Ik denk dat veel mensen hier dat denken. Hij moet wel koken!

Ik dacht iedereen gaat beknopt reageren maar niet dus haha oké dan ga ik mijn lijstje ook even oppimpen. :unsure:

@JanusDR omwille van zijn reacties (ook wel manier van posten, tikkeltje eigenwijs en arrogant, I like that👌) omtrent alles wat te maken heeft met Covid en economie.
@TooChé verdient op zich een award voor zijn datingstory's all dat everyday, hij houdt het datingtopic levendig.
@Sylverscythe voor zijn tips om betere resultaten te boeken ivm squaten.
@glashelder ivm openheid over haar (bij)beroep. Respect!🙌

Met @Tomski, @Lint en @Tonerider wil ik een avondje tooghangen.
De combinatie van deze 3 heren hun gevoel voor humor lijkt me Beyond Nice. 👌
Met @Avondland gaan we een heel eind filosoferen en mijmeren of de (on)zin van het leven.
@Mulan en ik gaan lekkere mannen checken en punten geven. De lekkerste is sws voor mij!!:laugh:

damn, wa een cringe thread. :unsure:

soit, toch wel redelijk actief geworden op dit forum itt 9lives.
@Lint , voor zijn vaak fronswaardige posts, die verdient me dunkt zijn eigen emoticon.
@Tomski voor zijn continue stroom aan dad jokes en woordspelingen.
@Koonut voor zijn excellente muzieksmaak (enige waar ik veel overlap mee heb, denk ik) en zijn hierbovengenoemde weird ass opmerking die het geheugen nooit meer zal verlaten

de muziek forum mods @Kid_C, @BlackOccult , maar eigenlijk alle mods voor deze shite terug levend te krijgen.

happy holidays en ill be watching u. 🤡

@Heroixx en iedereen die lijf en leven durft te vertellen op dit forum, waardoor tientallen anderen zich herkennen en niet het idee hebben: "zit ik alleen met dit probleem?"

Topics à la Mentale problemen, mama&papa's thread, ... hebben al véél meer gedaan voor sommige mensen dan de zoveelste hashtag-campagne van een goedbedoelende VZW

@Heroixx en iedereen die lijf en leven durft te vertellen op dit forum, waardoor tientallen anderen zich herkennen en niet het idee hebben: "zit ik alleen met dit probleem?"

Topics à la Mentale problemen, mama&papa's thread, ... hebben al véél meer gedaan voor sommige mensen dan de zoveelste hashtag-campagne van een goedbedoelende VZW

#hearhear

Die krijgen ook een nominatie van mij! Dit is het meest hulpvaardige forum ever.

Terug
Bovenaan