Monster Hunter Rise

Action PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Monster Hunter Rise

die rampage quests zou ik ook niet doen alleen, veel te hectisch en no way dat je bv. een apex alleen kan neerhalen
daarom dat ik alles liever in multiplayer doe, op ps5 werkt het perfect, geen idee hoe de switch werkt ... nintendo en online was vroeger altijd miserie :)
daarom dat ik deze bewust niet heb willen spelen op switch, ook de performance trok op niet zoveel als ik wat youtube bekeek..
op de ps5 draait deze zoals het moet en load times zijn onbestaande :)
 
Laatst bewerkt:
Online play kan ik niet over mee spreken, maar performance vond ik wel mee vallen, toch zeker voor zo een game op de Switch te zijn. Toen ik hem speelde was er wel nog geen sprake van PC en Console ports, anders had ik mss ook wel gewacht.
 
ik wou hier aan beginnen maar heb niks van MH , welk is de volgorde die ik zou moeten spelen ?
 
ik wou hier aan beginnen maar heb niks van MH , welk is de volgorde die ik zou moeten spelen ?
Je kunt gewoon instappen, niet echt iets story-wise waardoor je de ene voor de andere moet spelen. Het verhaal is altijd beetje hetzelfde concept en is eigenlijk ook meer bijzaak, de reden om monster te slachten.

Qua gameplay denk ik dat RISE de perfecte instap is, iets makkelijker (in het begin) en nog enkele QoL verbeteringen.
 
ik wou hier aan beginnen maar heb niks van MH , welk is de volgorde die ik zou moeten spelen ?
Monster Hunter is gewoon een klassebak van een arpg, met betere jolly co operation, dan bijna eender andere game in het genre. Het verhaal is uiteindelijk maar dressing voor de gameplay en de fantastisch ontworpen monsters.
 
Terug
Bovenaan