Monitor arm voor 3x 27" Schermen

JoNasty87

Member
Goedeavond iedereen ,

Ik ben op zoek naar een goede monitor arm om 3 27" schermen op te monteren.
Heb al wat research gedaan en blijkbaar wordt er aangeraden om voor de buitenste schermen niet hoger te gaan dan 24" , om doorhanging te verkomen.

Echter heb ik geen zin om mijn 2 27" schermen te verkopen.

Iemand een idee waar ik een deftige monitor arm kan vinden die het gewicht van mijn 3 schermen aankan ?

Ik was in een gelijkaardige situatie. Mijn ene scherm, een Dell 27" weegt 9 kg, en mijn ander scherm (benq 27") iets minder. Omdat ik schrik had voor die zware Dell, ben ik voor 2 aparte armen gegaan: 2x infinion MX450. Die houdt mijn zware Dell goed op hoogte. En, door de aparte armen te gebruiken heb ik alle mogelijke bewegingsvrijheid.
Ik heb die mx450 nog gekocht voor 32 euro per stuk enkele maanden terug, maar zie dat ze nu ondertussen aan 50 euro staan. Blijft een aanrader.

Update: staat een tikfout hierboven: 't is INVISION mx450, en niet infinion.

Trouwens, nu net een 3e arm besteld voor mijn derde scherm. Volgens de specs, gaat de mx450 van 3 kg tot 12 kg. Mijn 3e scherm weegt 2,75kg, dus ik dacht dat die 250 gram het verschil niet zou maken... wel dus. Ik moet een gewicht van om en bij 750 gram achter mijn scherm bijplakken, wil het scherm niet de hoogte ingaan (zelfs met de gasveer op minimum). Nu, ik kan niet klagen natuurlijk, 2750 gr is onder de minimum grens.

Het werken met 3 losse armen voor mijn 3 schermen is wel een geslaagd experiment. Geeft de volledige vrijheid om de 3 schermen te positioneren zoals ik wil.

3x 27" schermen op 1 voet? Vaak is het dan beter dat je uw voet vast zet op uw bureau ipv met een klem te werken.

bv deze voet: https://www.amazon.nl/BONTEC-monito...or-monitorstandaard-verstelbaar/dp/B01MZ70QA8
staat erop voor zogezegd maximaal 24", maar wel tot 10kg per scherm.. ambetante is vaak dat de lengte van de armen er niet bijstaat.

maar deze is bv een kanshebber? https://www.amazon.nl/LCD-352-tafelhouder-schermen-kantelbaar-draaibaar/dp/B07PMDCQXP
zeggen tot 32" en 10kg per scherm.

Vaak is het beetje zoeken, en jammer dat ze vaak niet alle specs delen (zoals lengte van de armen)

Terug
Bovenaan