Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja, zelfde probleem met Police Quest 2. Daar moest je behoorlijk nog wat typen, zoals 'open' om een kast te openen...etc... Als iemand van 12 jaar was dat niet evident.Vroeger de originele "police quest". Als klein manneke da proberen te spelen maar kon nog niet goed Engels. Blijkbaar zat daar ook een handleiding bij dat je moest volgen, maar had die dus niet. Nooit kunnen uitspelen maar toch maar blijven proberen. Serieuze trial en error ze.
Joycons liggen mij echt niet.Onlangs last met Ori and the will of the wisps.
Je moet bashen door het zand terwijl je achterna gezeten word door een zandworm.
Enkel is dat zo onhandig om te doen. en ben ik er maar mee gestopt voorlopig.
Misschien dat ik het eens moet proberen met een andere controller ipv Joy-cons

Blijkbaar is er iets aan de jump timing gewijzigd en is het speel daar door effectief moeilijker. Ik ben me er ook aan't doorworstelenEr zijn vrij veel frustrerende games uit het verleden maar ben onlangs Crash Bandicoot - N'Sane trilogy beginnen spelen, het kan aan mij liggen maar het aantal rage quits is niet meer te tellen.![]()

Follow the train had je toch in gta 4, 100 procent zeker. dat was een skytrain / metro , die je met uw auto moest achtervolgen. en soms was je hem kwijt omdat die tussen de huizen ging... best frustrerend.
Ik heb die game al lang opgegevenEr zijn vrij veel frustrerende games uit het verleden maar ben onlangs Crash Bandicoot - N'Sane trilogy beginnen spelen, het kan aan mij liggen maar het aantal rage quits is niet meer te tellen.![]()

Idd, daar heb ik serieus op gevloekt. Uiteindelijk nooit verslagen maar ben er wel een paar keer héél dichtbij geweest. Heb het dan maar opgegeven omdat ik het de frustratie niet waard vond.Die laatste Valkyrie in GOW 4
Echt hé, zwaar mee afgezien, uiteindelijk wel verslagen, maar heeft laaaaaang geduurdIk heb die game al lang opgegeven
Idd, daar heb ik serieus op gevloekt. Uiteindelijk nooit verslagen maar ben er wel een paar keer héél dichtbij geweest. Heb het dan maar opgegeven omdat ik het de frustratie niet waard vond.

Blijkbaar is er iets aan de jump timing gewijzigd en is het speel daar door effectief moeilijker. Ik ben me er ook aan't doorworstelen
![]()
Crash Bandicoot N. Sane Trilogy Dev Explains Jump Changes, No Fix Coming | Attack of the Fanboy
The Crash Bandicoot N. Sane Trilogy is a great remake of some all time classic platformers, as we said in our review. While tons of players have beenattackofthefanboy.com

Ik heb het op Sigrun hé, die ge moet summonen na dat je alle valkyries gedaan hebtOp welke moeilijkheidsgraad speelden jullie dan? Ik heb heel het spel op easy gespeeld, omdat die gameplay mij niet echt ligt, en ik heb die toch neergekregen bij mijn tweede beurt.
idd hatelijk level dit, ik heb het indertijd opgegeven, en nu spijt dat ik hem nooit heb kunnen uitspelen, want de graphics zijn echt erbarmelijk als je die nu nog wil spelendie missie in Vice City met dat klein helicopterke ( demolition man?)
![]()
Demolition Man
Demolition Man is a mission in Grand Theft Auto: Vice City given to protagonist Tommy Vercetti by property developer Avery Carrington from his construction site in Vice Point, Vice City Beach, Vice City. Avery Carrington is looking at some more development land, located up the road from his...gta.fandom.com
idd hatelijk level dit, ik heb het indertijd opgegeven, en nu spijt dat ik hem nooit heb kunnen uitspelen, want de graphics zijn echt erbarmelijk als je die nu nog wil spelen
x seconden. Om gek van te worden. Ik heb het nadien nog een paar keer proberen te herhalen maar eenmaal de druk eraf was kon ik het niet meer opbrengen.