Moeilijkste / frustrerendste levels ooit?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum Startdatum
Silo van Goldeneye (N64) op de moeilijkere graden. Zeer frustrerende combo klok + die scientist/computers dat ge niet mocht raken (als ik het mij goed herinner). Ge wilt rushen, maar moet opletten wie of wat ge raakt.

Onlangs last met Ori and the will of the wisps.
Je moet bashen door het zand terwijl je achterna gezeten word door een zandworm.
Enkel is dat zo onhandig om te doen. en ben ik er maar mee gestopt voorlopig. :p

Misschien dat ik het eens moet proberen met een andere controller ipv Joy-cons

Vroeger de originele "police quest". Als klein manneke da proberen te spelen maar kon nog niet goed Engels. Blijkbaar zat daar ook een handleiding bij dat je moest volgen, maar had die dus niet. Nooit kunnen uitspelen maar toch maar blijven proberen. Serieuze trial en error ze.
Ja, zelfde probleem met Police Quest 2. Daar moest je behoorlijk nog wat typen, zoals 'open' om een kast te openen...etc... Als iemand van 12 jaar was dat niet evident.

Onlangs last met Ori and the will of the wisps.
Je moet bashen door het zand terwijl je achterna gezeten word door een zandworm.
Enkel is dat zo onhandig om te doen. en ben ik er maar mee gestopt voorlopig. :p

Misschien dat ik het eens moet proberen met een andere controller ipv Joy-cons
Joycons liggen mij echt niet.
Ik kon pas goed spelen toen ik een gamepad gebruikte.
En dat suckt wel, want als ik dan nog eens handheld wil spelen, gaat dat veel te stroef :(

Blighttown in Dark Souls 1 sowieso, de sfeer alleen al daar
Genichiro in Sekiro heb ik weken op gevloekt
Die laatste Valkyrie in GOW 4
Anor Londo de eerste keer toen ik daar kwam (archers from hellll)
De meeste momenten zullen bij mij wel met From Software spellen zijn, das duidelijk lol

Driver 1: de TUTORIAL in de parkeergarage FFS!!!! Hoe tergend frustrerend was me dat niet.
Driver 2: Die derde laatste missie: chase e dude en duw hem in de ravijn. Ik heb die missie enkel gebeat, omdat ie ergens door een script kwam vast te zitten vooraleer ik de ravijn inmoest. Het was anders onbegonnen werk.
.

Er zijn vrij veel frustrerende games uit het verleden maar ben onlangs Crash Bandicoot - N'Sane trilogy beginnen spelen, het kan aan mij liggen maar het aantal rage quits is niet meer te tellen. :ROFLMAO:

Er zijn vrij veel frustrerende games uit het verleden maar ben onlangs Crash Bandicoot - N'Sane trilogy beginnen spelen, het kan aan mij liggen maar het aantal rage quits is niet meer te tellen. :ROFLMAO:
Blijkbaar is er iets aan de jump timing gewijzigd en is het speel daar door effectief moeilijker. Ik ben me er ook aan't doorworstelen :p

Ik heb die game al lang opgegeven 😝
Die laatste Valkyrie in GOW 4
Idd, daar heb ik serieus op gevloekt. Uiteindelijk nooit verslagen maar ben er wel een paar keer héél dichtbij geweest. Heb het dan maar opgegeven omdat ik het de frustratie niet waard vond.

Ik heb die game al lang opgegeven 😝

Idd, daar heb ik serieus op gevloekt. Uiteindelijk nooit verslagen maar ben er wel een paar keer héél dichtbij geweest. Heb het dan maar opgegeven omdat ik het de frustratie niet waard vond.
Echt hé, zwaar mee afgezien, uiteindelijk wel verslagen, maar heeft laaaaaang geduurd

Op welke moeilijkheidsgraad speelden jullie dan? Ik heb heel het spel op easy gespeeld, omdat die gameplay mij niet echt ligt, en ik heb die toch neergekregen bij mijn tweede beurt.

die missie in Vice City met dat klein helicopterke ( demolition man?)

Blijkbaar is er iets aan de jump timing gewijzigd en is het speel daar door effectief moeilijker. Ik ben me er ook aan't doorworstelen :p

En ik maar denken dat het aan mij lag 😬

Gelukkig is CTR meer mijn dada.

Op welke moeilijkheidsgraad speelden jullie dan? Ik heb heel het spel op easy gespeeld, omdat die gameplay mij niet echt ligt, en ik heb die toch neergekregen bij mijn tweede beurt.
Ik heb het op Sigrun hé, die ge moet summonen na dat je alle valkyries gedaan hebt

Geloof me vrij, op normal was die echt pittig

die missie in Vice City met dat klein helicopterke ( demolition man?)

idd hatelijk level dit, ik heb het indertijd opgegeven, en nu spijt dat ik hem nooit heb kunnen uitspelen, want de graphics zijn echt erbarmelijk als je die nu nog wil spelen

- Path of Pain in Hollow Knight. Dit is echt platforming from hell. Ik denk dat het maar 6 segmenten zijn maar die hebben mij toch een uur of 8 beziggehouden de eerste keer. Ik was er dan nog in geslaagd om op het einde te sterven tegen de 2 Kingsmould, waardoor ik terug bij af was. Dat was een kleine existentiële crisis. Moed bijeengeraapt en de 2e keer ging verrassend vlot. Pantheon of Hallownest staat allicht nog hoger qua moeilijkheid, maar dat gaat er niet meer van komen.

- Driving Mission 34 in Gran Turismo 4, met de Mercedes SLR McLaren op de Nordschleife. Het is vooral die 2 minuten wachttijd aan het begin van elke poging die het zo vreselijk maakte. Niet bepaald een quick restart als je het in de eerste bochten al verprutste.

- Level 6 (Hardestestest of Hyper Hexagonest) in Super Hexagon. Zoals in de andere levels moet je gewoon 1 minuut overleven, maar de eerste 10 keren is het al een prestatie als je aan 3 seconden geraakt. Dit was echt tegen de muur blijven lopen tot de muur het uiteindelijk begaf. Dit heeft me ergens tussen de 10 en 15 uur gekost. Elke keer in sessies van max 30 minuten. Eenmaal je gefrustreert geraakt, is het hopeloos en kon je het weer een dag laten liggen. En natuurlijk onderweg een paar keren gefaald op 59:xx seconden. Om gek van te worden. Ik heb het nadien nog een paar keer proberen te herhalen maar eenmaal de druk eraf was kon ik het niet meer opbrengen.

Terug
Bovenaan