Mobiele Airco - Aanraders?

Ja afdichten lijkt me toch redelijk belangrijk, de manier dat hier dus klaarligt lijkt me optimaal. Een houten balk van 35mm mer een stukje pir erachter en dan gat ga ik morgen uitsnijden. Ik kan het echt goed klemmen tussen men schuifdeur en nog een balk leggen betreffende veiligheid.
De airco kan dus ook gebruikt worden als ik er niet ben. Misschien zie ik het te positief in, benieuwd na installatie morgen.
Bij een draaikip zou ik het wel niet doen bv. Zo een zak dat bijgekeverd is met een rits trekt op geen bal, dat heb ik eens gezien bij iemand en daar voel je de hitte zo doorkomen.

Ik heb dit als afdichting, en werk verbazend goed eigenlijk hier. Die zak aan je raamopening had ik voordien en trekt inderdaad op geen bal, lag rap in de vuilbak.

Heb deze al eventjes draaien, enkel wat problemen met condensafvoer van de binnenunit, normaal word deze naar buiten gepompt volgens de handleiding. zal even moeten kijken. nu voorlopig hoger gezet, zodat ik er een emmer onder kan zetten. anders gaat die in 'P1' fout. en stopt die.
De bedoeling is inderdaad dat het naar buiten gaat. Op die fotos zie je zelfs heel vaak dat de buitenunit hoger staat al weet ik niet perfect hoe dat werkt. Het enige logische is inderdaad een pomp. Hopelijk kan je het snel fixen.

Momenteel lijkt het alleszins onmogelijk om nog ergens een mobiele split-unit airco vast te krijgen. Overal uitverkocht.
Inderdaad... Ook al gecheckt en nergens op stock of ze vragen veel te veel. Hier is het gelukkig niet dringend, dus ik denk dat ik de winter maar afwacht om een deal te scoren. :p

Ik was er voor een keer eens vroeg bij en mijne Midea vorige week maandag al gekocht toen ze begonnen dat het zo warm zou gaan worden.
Werkt hier in ieder geval perfect!

De bedoeling is inderdaad dat het naar buiten gaat. Op die fotos zie je zelfs heel vaak dat de buitenunit hoger staat al weet ik niet perfect hoe dat werkt. Het enige logische is inderdaad een pomp. Hopelijk kan je het snel fixen.
aan de achterkant, waar de slang uitkomt, keer opengedaan, is maar 2 schroeven. en daar gezien dat er een koppeling zit voor het waterslangetje.
Dit keer afgedaan een geblazen op het buisje dat naar buiten gaat, dat ging. ook niks van water te zien. Ook keer de andere kant, niks, maar als ik dan zuigde, kwam er water. Dan even laten doen en nu lijkt het weer terug weg te pompen. Geen idee wat er aan de hand was.
Toevallig nu wat later bij het nemen van een foto, hoorde ik het pompje aanslaan en water wegpompen :D

Bijlagen

• Midea_portasplit_waterdrain.jpeg
    Midea_portasplit_waterdrain.jpeg
    151 KB · Weergaven: 2
Terug
Bovenaan