Mobiele Airco - Aanraders?

Heb ook een mobiele staan met darm die naar buiten moet. Al meermaals 'getest' en altijd teleurgesteld. Nu is het wel gedaan ermee, ik rol 'm niet meer uit de berging.

Ja, het koelt. Maar maakt veel lawaai (dus 's nachts al niet te gebruiken) en wanneer ik hem dan uitzet duurt het een kwartier of de 2°c die eraf waren, zijn er al terug bij... Pure energieverspilling.

Ik woon op een dakappartement, dus een airco staat sowieso wel al voor een zwaardere opgave.
het zijn toch 2 graden, en het muffe is eventjes uit de kamer.

ik zet airco dan wel uit nét voor het slapen (want slapen naast een F16 wil ik niet) en die ventilator aan op licht briesje.
Voorbije dagen was op onze slaapkamer (duplex, dus onder dak) 28 graden, dus met Airco 26 graden.

T'is eerder uitkijken naar komende nachten :cry:

Nope, niets. Mijn airco zou ten laatste 3 juli geleverd moeten worden. Is ook niet meer beschikbaar op Bol. Maar wel nog in de andere kleur 'Wit-1' voor de prijs van €1999. Ik vermoed dat Evolar de prijs kunstmatig opdrijft door er een andere 'kleur' beschikbaar van te maken die helemaal niet bestaat. Ik zie het nog gebeuren dat Evolar mijn bestelling via bol annuleert zodat ze er nog eentje extra voor €1999 kunnen verkopen.
Dat zou wel eens goed kunnen ja. Zonet ze eindelijk aan de lijn gehad na 1u55. Ze kon men bestelling vinden maar zei dat de transporteur nog geen concrete dag heeft doorgegeven (terwijl het vandaag was). Vervolgens bel ik naar de transporteur en weet die van geen bestelling nu en in de toekomst. Dat wordt nog puffen.

Heb jij al enige info gekregen los van bol maar Evolar?

Bij mij staat er wordt vandaag geleverd op bol maar ik heb 0,0 communicatie van dat bedrijf gekregen of een mail van bol na de bestelling. Dat is dus hele dag wachten tot eventueel wel dan niet de bel gaat. Mijn vrouw hangt al een uurtje in de wachtrij telefonisch. Evolar zelf krijgt op trustreview ook geen goede scores en vandaar dat ik hem via BOL heb besteld maar die weten ook van niets natuurlijk :D.
Ik had de mijne ook via bol besteld (via TeqClub).
Omdat PostNL de levering weigerde (te zwaar/groot is 67kg) hadden ze gekozen voor Transmission.
Ipv de volgende dag was het een dag extra onderweg. Maar was wel snel op de hoogte van de situatie en had ook een tracking gekregen van Transmission.
Kan dus misschien ook een dagje langer onderweg zijn.

Heb ook een mobiele staan met darm die naar buiten moet. Al meermaals 'getest' en altijd teleurgesteld. Nu is het wel gedaan ermee, ik rol 'm niet meer uit de berging.

Ja, het koelt. Maar maakt veel lawaai (dus 's nachts al niet te gebruiken) en wanneer ik hem dan uitzet duurt het een kwartier of de 2°c die eraf waren, zijn er al terug bij... Pure energieverspilling.

Ik woon op een dakappartement, dus een airco staat sowieso wel al voor een zwaardere opgave.

Een deftige afsluiting, genoeg BTU in uwe airco en de best dempende wegwerpoordoppen en dan kan je daar perfect doorslapen. Zo doe ik het hier en ik slaap dan lekker in 19 graden.

Het probleem is dat de verwachtingen van veel mensen verkeerd zijn en ze het ook maar halfslachtig gebruiken.
Wat ik toejuich, zo heb ik in mei via 2ehands een mobiele airco gekocht voor mijn bureau op zolder voor €60 (12.000 BTU, was een jaar oud, nieuwprijs €400+) ter vervanging van de vorige die ik 10j geleden ook 2ehands gekocht heb voor minder dan €100. Allemaal van mensen zoals jou die er niet tevreden van zijn. En gezien de huidige prijzen (nieuw & tweedehands) zie ik zelfs een businessmodel in door het jaar 2ehands mobiele airco's inkopen en tijdens een hittegolf verkopen :P
Moet wel even verduidelijken dat ik 'm heb gekregen van iemand in de familie die er vanaf wou :unsure: Geen geld aan moeten uitgeven gelukkig.

Terug
Bovenaan