het zijn toch 2 graden, en het muffe is eventjes uit de kamer.Heb ook een mobiele staan met darm die naar buiten moet. Al meermaals 'getest' en altijd teleurgesteld. Nu is het wel gedaan ermee, ik rol 'm niet meer uit de berging.
Ja, het koelt. Maar maakt veel lawaai (dus 's nachts al niet te gebruiken) en wanneer ik hem dan uitzet duurt het een kwartier of de 2°c die eraf waren, zijn er al terug bij... Pure energieverspilling.
Ik woon op een dakappartement, dus een airco staat sowieso wel al voor een zwaardere opgave.
ik zet airco dan wel uit nét voor het slapen (want slapen naast een F16 wil ik niet) en die ventilator aan op licht briesje.
Voorbije dagen was op onze slaapkamer (duplex, dus onder dak) 28 graden, dus met Airco 26 graden.
T'is eerder uitkijken naar komende nachten

.
Geen geld aan moeten uitgeven gelukkig.