VTM2 Million Dollar Island

Ik vond het eigenlijk nog wel een goed programma in zijn genre. Die ruziezoekers in het programma laten zitten had uiteraard meer sensatie opgeleverd, maar ik was ergens wel blij dat het niet 'marginale roepers op een eiland, season #235' werd. Daar hebben we Temptation Island en consoorten wel voor.

De proeven, tja. Als je voor pure kracht/survivalproeven gaat dan kan je alle oudere mensen eigenlijk al geheid weigeren want zo'n José wint het nooit van een Pim als het puur op het fysieke aankomt, dus ik snap wel dat ze er een beetje vanalles in willen steken.

Ik vond de presentatoren ook nog wel OK, die Nederlander had nog wel een bepaalde zachte uitstraling die ik wel kon waarderen. Ingeborg kennen we natuurlijk allemaal.

Er had misschien iets meer survival in mogen zitten (er was daar echt wel veel eten, altijd vrij propere kleren, ...) maar voor de rest vond ik het onderhoudende 'rommel TV' om 's avonds in de zetel bij uit te bollen.
 
Ik vond het eigenlijk nog wel een goed programma in zijn genre.
auschwitz was ook goed in zijn genre [blijft 1 van de betere van Gunter Lamoot]

Maar eigenlijk wel redelijk akkoord met je mening. Goed dat ze niet gekozen hebben voor de ‘opvallende’ kandidaten. De proeven waren teleurstellend. Ik ben blijven kijken. Maar zal ik dat doen als er een tweede seizoen komt.. ik betwijfel het.
 
Ik vond het eigenlijk nog wel een goed programma in zijn genre. Die ruziezoekers in het programma laten zitten had uiteraard meer sensatie opgeleverd, maar ik was ergens wel blij dat het niet 'marginale roepers op een eiland, season #235' werd. Daar hebben we Temptation Island en consoorten wel voor.

De proeven, tja. Als je voor pure kracht/survivalproeven gaat dan kan je alle oudere mensen eigenlijk al geheid weigeren want zo'n José wint het nooit van een Pim als het puur op het fysieke aankomt, dus ik snap wel dat ze er een beetje vanalles in willen steken.

Ik vond de presentatoren ook nog wel OK, die Nederlander had nog wel een bepaalde zachte uitstraling die ik wel kon waarderen. Ingeborg kennen we natuurlijk allemaal.

Er had misschien iets meer survival in mogen zitten (er was daar echt wel veel eten, altijd vrij propere kleren, ...) maar voor de rest vond ik het onderhoudende 'rommel TV' om 's avonds in de zetel bij uit te bollen.
Die heeft blijkbaar liggen exotisch foefelen op't eiland met een productieassistente, kzou ook een relaxte uitstraling hebben: https://www.mediacourant.nl/2023/04/manager-dennis-van-der-geest-grijpt-in-na-vraag-over-vreemdgaan/
 
Vond het wel een teleurstellend finale.
Als ik goed begreep ging je altijd met 10k naar huis?
Dan zou ik all or nothing doen en kistjes open maken. Liever 10k en geprobeerd om 350k of 350k te krijgen dan 40k.
 
Vond het wel een teleurstellend finale.
Als ik goed begreep ging je altijd met 10k naar huis?
Dan zou ik all or nothing doen en kistjes open maken. Liever 10k en geprobeerd om 350k of 350k te krijgen dan 40k.
Nee, je startte gewoon met 10K omdat dat eerste kistje sowieso veilig was, maar als je dan verder ging en de bom opende dan was je alles kwijt.
 
Nee, je startte gewoon met 10K omdat dat eerste kistje sowieso veilig was, maar als je dan verder ging en de bom opende dan was je alles kwijt.
Denk het niet hoor. Je had volgens mij sowieso 10k. Als je gaat kijken bij de finalisten van het eerste jaar (enkel met NL kandidaten) zie je 1 van de kandidaten met 10.000 naar huis gaan terwijl hij om 340k kistjes mocht openen. Mij ga je niet wijsmaken dat die geen enkel ander kistje heeft opengemaakt.
 
Dacht ook dat ze gezegd hadden dat je dat zeker won …dus ging je bij verlies steeds met 1#0K naar huis voor de moeite .
 
Vanaf 70k begin je zoals die vrouw terecht te twijfelen. Want je kan dan 60k verliezen.

Op een vliegtuig zitten met een goed gevoel én 70k is uiteraard veel beter dan zo’n bom trekken. Dat die gast tot 100K ging was zotjes. En zonder nadenken.

Op deze manier gaat niemand tot 200k uiteraard.
 
Vanaf 70k begin je zoals die vrouw terecht te twijfelen. Want je kan dan 60k verliezen.

Op een vliegtuig zitten met een goed gevoel én 70k is uiteraard veel beter dan zo’n bom trekken. Dat die gast tot 100K ging was zotjes. En zonder nadenken.

Op deze manier gaat niemand tot 200k uiteraard.
Ik vond die gast met 100k eigenlijk nog het meest logische. Die heeft er gewoon een emoverhaal aangehangen, maar had gewoon op voorhand beslist tot hoe ver hij ging.

Ik zou het ook zo doen precies, maar dan zonder dat verhaal. Ik heb ook geen grote familie en zou dan maar met 30k ofzo naar huis gaan:p
 
Terug
Bovenaan