MILF Manor

Squidward

Redacteur
Het is er eentje die je online moet zoeken, maar wie weet: zijn er nog die dit al gezien hebben? Volgende aflevering is de finale al maar dit is - volgens mij - het ergste wat er van reality tv op de markt is. De cringe is zó hard, het is allemaal zó fout. Aanrader voor wie zin heeft W the actual F televisie.

Opzet is dus moeders van in de veertig, vijftig die in een villa een jong ding zoeken. Alleen zijn ze er samen met hun zoons en is de dateability beperkt tot die zonen.
Zo hard fout, echt. (Moet je inbeelden dat ze het omdraaien naar vaders en dochters, de wereld staat stil)

 
Het is er eentje die je online moet zoeken, maar wie weet: zijn er nog die dit al gezien hebben? Volgende aflevering is de finale al maar dit is - volgens mij - het ergste wat er van reality tv op de markt is. De cringe is zó hard, het is allemaal zó fout. Aanrader voor wie zin heeft W the actual F televisie.

Opzet is dus moeders van in de veertig, vijftig die in een villa een jong ding zoeken. Alleen zijn ze er samen met hun zoons en is de dateability beperkt tot die zonen.
Zo hard fout, echt. (Moet je inbeelden dat ze het omdraaien naar vaders en dochters, de wereld staat stil)

Tja, wat milfen is natuurlijk niet verkeerd, maar uw moeder daarbij is wel fucked up.
 
Degoutant. Meer kan ik er niet van maken...

Ik heb het niet gevolgd, maar online wel dingen over gelezen. Blijkbaar is er zelfs een fragment waar een moeder aan het stoefen is over de penis van haar zoon bij een andere moeder :shutup:.
 
"8 hot moms"... eerste 2 gezichten die ik zie is precies alsof ze met hun botox beladen gezicht te lang in de zon gelegen hebben :puke:
Het effect dat je zou krijgen als je een barbie pop achterlaat op een hete kachel...
 
Voor de nieuwsgierigen, de eerste episode kan je online bekijken:
Af en toe zijn er ook grappige momenten:
 
Het is er eentje die je online moet zoeken, maar wie weet: zijn er nog die dit al gezien hebben? Volgende aflevering is de finale al maar dit is - volgens mij - het ergste wat er van reality tv op de markt is. De cringe is zó hard, het is allemaal zó fout. Aanrader voor wie zin heeft W the actual F televisie.

Opzet is dus moeders van in de veertig, vijftig die in een villa een jong ding zoeken. Alleen zijn ze er samen met hun zoons en is de dateability beperkt tot die zonen.
Zo hard fout, echt. (Moet je inbeelden dat ze het omdraaien naar vaders en dochters, de wereld staat stil)


Dus zo'n beetje de omgekeerde Pattaya?
 
Terug
Bovenaan