Komedie Podcast Mij Gedacht

Hans Moleman

Well-known member
  • In deze komische podcast bespreken Frederik De Backer (schrijver van Naarland), Daan De Mesmaeker, En Xander Van Hoorick iedere aflevering een aflevering van FC De Kampioenen. Voetnoot, deze 3 heren hebben een hekel aan Fc De Kampioenen.

  • Luister naar Mij gedacht via :




  • Taal : Nederlands

 
Ik ga deze even 'bumpen' want is echt een geweldige podcast en zeker aan te raden. Voor de twijfelaars: het is een podcast die inderdaad 'FC De Kampioenen' als rode draad heeft maar vergis u niet: ze fileren dit programma echt tot op het bot en zijn eigenlijk nogal haters op dit programma.

Maar je kan deze podcast best vergelijken met een avond op café zitten met drie maten, waarbij je niets bijdraagt aan het hilarische gesprek. En ook intelligente kerels met een zeer brede kennis. De gemiddelde podcast duurt wel snel 4 à 5 uur tegenwoordig 🙈
 
Die podcast heb ik leren kennen door WTTAA. Ideaal om de eerste seizoenen van de kampioenen nog eens te bekijken.
 
Ik zit ondertussen 23 afleveringen ver en vind het echt super! Heb hier al meermaals luidop moeten lachen.

Om nog meer mee te zijn met de bespreking kijk ik nu telkens de FC De Kampioenen aflevering op Streamz, om nadien de aflevering van Mij Gedacht te beluisteren.
 
Ik zit ondertussen 23 afleveringen ver en vind het echt super! Heb hier al meermaals luidop moeten lachen.

Om nog meer mee te zijn met de bespreking kijk ik nu telkens de FC De Kampioenen aflevering op Streamz, om nadien de aflevering van Mij Gedacht te beluisteren.

En, waar zit je ondertussen al? 😁
 
Op een stevig tempo er door aan het gaan, zalig. The moment of joy als je trouwens één van je vrienden kan overtuigen om de podcast een kans te geven én dat hij het goed vindt is trouwens ongezien. Kan je met twee fanboyen
 
Om nog meer mee te zijn met de bespreking kijk ik nu telkens de FC De Kampioenen aflevering op Streamz, om nadien de aflevering van Mij Gedacht te beluisteren.

Doeeee ta nieeee, doe ta nie . :)

Ik doe dat ook iedere keer trouwens. Nu nog te doen omdat die afleveringen nog ok zijn. Maar ik denk dat het die latere seizoenen toch minder evident zal zijn ook die afleveringen nog te bekijken.
 
Doeeee ta nieeee, doe ta nie . :)

Ik doe dat ook iedere keer trouwens. Nu nog te doen omdat die afleveringen nog ok zijn. Maar ik denk dat het die latere seizoenen toch minder evident zal zijn ook die afleveringen nog te bekijken.
Goh. Het is langs de ene kant een vorm van nostalgie, want als kind heb ik die afleveringen echt random door elkaar gezien. Langs de andere kant helpt het om de bespreking te volgen, want ze gaan soms van de hak op de tak.
 
Terug
Bovenaan