Metroid Dread

Action SWITCH Metroid Dread

Floki

Well-known member
metroid.png


release: 8 oktober 2021
genre: action
dev: Nintendo

Nieuwe Metroid-titel in 2D.

Samus’ story continues after the events of the Metroid™ Fusion game when she descends upon planet ZDR to investigate a mysterious transmission sent to the Galactic Federation. The remote planet has become overrun by vicious alien lifeforms and chilling mechanical menaces. Samus is more agile and capable than ever, but can she overcome the inhuman threat stalking the depths of ZDR?

 
Als een grote fan van Fusion kijk ik hier mild naar uit. Qua traditionele Metroidvania's is er alvast enorme concurrentie en zitten we een beetje in een "golden age". Terug een meer "atypische" Metroid is misschien wel eens demoeite.
 
Niemand dat deze speelt ? heb de demo even gespeeld en staat mij wel aan. tis wel op een switch lite heb wel wat schrik ivm controles die iets te moeilijk gaan itt een controller.
 
Niemand dat deze speelt ? heb de demo even gespeeld en staat mij wel aan. tis wel op een switch lite heb wel wat schrik ivm controles die iets te moeilijk gaan itt een controller.
Ik heb hem een week geleden uitgespeeld. Als controller heb ik wel een Hori split pad gebruikt anders is het inderdaad soms lastig. Naar het einde toe krijg je ook redelijk wat button combinaties.

Ik was wel een beetje verrast door het spel zelf. Ik had een Metroidvania verwacht maar Dread is eigenlijk een erg lineair spel. Maar wel de moeite waard.
 
Ik heb hem een week geleden uitgespeeld. Als controller heb ik wel een Hori split pad gebruikt anders is het inderdaad soms lastig. Naar het einde toe krijg je ook redelijk wat button combinaties.

Ik was wel een beetje verrast door het spel zelf. Ik had een Metroidvania verwacht maar Dread is eigenlijk een erg lineair spel. Maar wel de moeite waard.
Heb de demo nog eens opnieuw gespeeld, ga het niet kopen. Knoppen combinaties vallen nu nog mee, maar merk gewoon dat ik soms moet zoeken naar bepaalde knoppen ( ben een switch zoal niet gewoon ).
 
Heb deze nu al tijdje liggen maar ik speel op een lite en kwa button's is deze gemaakt voor pro controller. mss ergens dit jaar een oled zeker :-(
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan