Metal Gear Solid Δ: Snake Eater

Ik was in juni eigenlijk gestart met MGS3 in de master Collection voor de easy plat maar ben dan terug overgeschakeld naar Death Stranding.
Ik ga toch eerst MGS3 verder doen voor ik deze aanschaf, want anders gaat het moeilijk worden om een stap terug te zetten in besturing.

Ik was in juni eigenlijk gestart met MGS3 in de master Collection voor de easy plat maar ben dan terug overgeschakeld naar Death Stranding.
Ik ga toch eerst MGS3 verder doen voor ik deze aanschaf, want anders gaat het moeilijk worden om een stap terug te zetten in besturing.
Ik vind die besturing vreselijk van die master collectie zou deze ook wel eens willen spelen maar voorlopig goedkoopste 69€ denk ik.

Net de prijs bekeken.
80€? Voor geüpdatete visuals en een paar lines extra?
Dat is minstens 30€ diefstal.
Daar verschoot ik toch ook van. En het is niet dat het nu grafisch ne parel is geworden als ik de gameplay bekijk. Ook niet zo'n heel lange gameplay. 10h of zo? 50 had idd. meer dan genoeg geweest voor wat je krijgt. Maar mensen kopen het dus why not.

Ik vind de prijs ook ferm overdreven 1 van mijn all time favorieten, maar voor die prijs koop ik het niet.
Stond tot gisteren voor €60 op amazon.com.be en net als ik voucher van €10 had en ik wou bestellen, is hij terug naar €80 gegaan :(
Dan maar Silent Hill f gepre-ordered, die stond wel nog aan €60 voor de FR-versie.

Mja, ik heb dat spel al iets teveel gespeeld om er nu die prijs nu aan te geven. Maybe later.

Is wat teveel voor een remake, moest het nu voor mgs 2 geweest zijn zou ik het nog gekocht hebben.
Ik wacht wel tot deze wat in prijs gezakt is

Iemand problemen gehad met framerate ? Blijkbaar draait hij beter op ern basevps5 dan op een pro. Op xbox x is hij het beste heb ik gehoord.

Ik speel op base ps5 en performance. Problemen niet echt maar de 60 kan hij niet aanhouden. Ook gelezen op de pro dat het minder is maar daar heb je ook geen performance mode. Ondertussen wel al een patch achter de rug. Ondertussen nu bezig met de no kill run en daarna foxhound voor plat :-).

Verkoopt da spel nu zo goed of nemem weinig winkels hem binnen. Al veel winkels geen voorraad bij mm pas maandag...ist eigenlijk wel de moeite zls ge het origineel gespeeld hebt en die master collectie hebt.

Laatst bewerkt:
Ga het toch aan die prijs aan mij voorbij laten gaan. Zeker als je het origineel gespeeld hebt mss eens in een budget bak meepikken

Een klein geheimpje waar ik zelf niet van weet waarom. Maar mgs snake eater was de enige game die ik niet had gespeeld.😍
Idem hier.
Mijn PS2 was kapot tegen dat MGS3 uitkwam. Daarna overgeschakeld op XBox.

Ga wel nog effe wachten tot een price drop.

Alleen nog eens zoeken of ik die best op PS5 of op Series S koop.

Metal Gear Solid 3 remake

De enige game in de reeks die ik nooit heb gespeeld en zit nu een goed uur ver.

Lag alvast plat van het lachen met deze

En voor wie wil weten hoe het afloopt...
Na bijna 20 jaar heb je eindelijk geen PS3 meer nodig om Metal Gear Solid 4 te spelen. Verschijnt 27 augustus.

Introducing the second installment of the collection, featuring the first-ever port of Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots and Metal Gear Solid: Peace Walker!

Terug
Bovenaan