Stealth PC PS5 XBOX Metal Gear Solid Δ: Snake Eater

Dit is in elk geval hun eigen uitleg:

We are remaking Metal Gear Solid 3: Snake Eater, one of the most beloved instalments of the METAL GEAR series, revealing the origin story of Snake, as METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER. We are working hard for METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER to be a faithful recreation of the original story and game design, while evolving the gameplay with stunning visuals and a seamless user experience.
Faithfull recreation maar met vlottere en visueel mooiere ervaring.

The remake was first reported to be in development in October 2021 before being officially unveiled in May 2023, and seeks to produce a faithful reimagining of Snake Eater that intends on evolving the graphical fidelity and accommodating for an improved user experience over the original title which also includes the return of the original voice cast to reprise their roles.
Originele voice cast komt terug en audio wordt dus herdaan.

According to Konami's tweet on Metal Gear Official, The Delta symbol(Δ) Was chosen because it means fitting the concept of the remake project and delta means "change" or "difference" without changing structure.
Opnieuw, vernieuwing maar niet heruitvinden.

Mss ook gewoon handing dat er niet gewoon altijd maar wat random dingen worden gezegd in topics zoals: "ik denk dit" of "dat kan niet", "waarschijnlijk gaan ze dit".
 
Laatst bewerkt:
"evolving the gameplay" *bijna verslikt in mijne koffie ^^

Jullie beseffen toch dat Konami dit uitbrengt. Konami, die deze crap heeft gereleased:


Hopelijk zal Sony, Konami ooit opkopen. Dat er mss nog eens hoop is op een waardige MGS titel.
 
Originele voice cast komt terug en audio wordt dus herdaan.
Als dit effectief waar is, is dat awesome! Ik vind persoonlijk dat Konami zeer onduidelijk hier over is. Want na de reveal waren er berichten waar je niet van kon uitmaken of het nu effectief herdaan wordt of hergebruikt wordt. Maar in uw bericht komt het inderdaad over dat ze effectief alles opnieuw doen. Dan had ik wel Hayter zijn stem laten horen in de trailer als ik hen was. Of zelfs Hayter aan het woord gelaten. Zoveel fans zouden dit enorm appreciëren. En btw, als mensen hier zeggen "ik denk dit of dat", dan heeft Konami dat aan zichzelf te danken he. Het is gewoon niet duidelijk welke mensen aan die spel werken. Development team en virtuos. Maar hoeveel procent van het vroegere team werkt mee in development team? Hoe ver staan ze al? Noem maar op. Beetje mysterieus allemaal. Daarmee dat ik ook een klein beetje op mijn hoede ben. Maar ik hoop gewoon op een vette remake van 1 van mijn lievelingsgames...
 
Met tijd en boterhammen, we weten gewoon officieel dat ze er aan bezig zijn en dat is het. Mij maakt dat voor de rest weinig uit, het is toch nog niet voor meteen, god weet komt dit zelf in 2024 uit.... Zullen wel meer laten zien en weten als het zo ver is en als de tijd rijp is.
 
Deze is trouwens voor de fans, de haters, en iedereen die al op voorhand weet dat het niets voor hun is.
 
Deze is trouwens voor de fans, de haters, en iedereen die al op voorhand weet dat het niets voor hun is.
De fans gaan hier aan uit kunnen maar de rest niet vrees ik. Ik zou ze eigenlijk nog eens allemaal moeten spelen om het verhaal terug op te pikken want het zit bij mij ook wel ver weg ondertussen.
 
Mgs 3 is de eerste game in de tijdlijn, dus voor de remake moet je geen andere games gespeeld hebben.
 
@Bunkerbudy, het is toch zoals ik dacht hoor, de oude Voicelines worden gewoon opnieuw gebruikt.
Of lees ik het verkeerd, want zoals ik het lees komt de cast niet terug en gebruiken ze gewoon wat ze hebben van de originele cast. Maar Kojima had toen al super deftig audio materiaal, dus np. Vraag me alleen af hoe ze motion capture gaan toepassen? 🤔
 
@Bunkerbudy, het is toch zoals ik dacht hoor, de oude Voicelines worden gewoon opnieuw gebruikt.
Of lees ik het verkeerd, want zoals ik het lees komt de cast niet terug en gebruiken ze gewoon wat ze hebben van de originele cast. Maar Kojima had toen al super deftig audio materiaal, dus np. Vraag me alleen af hoe ze motion capture gaan toepassen? 🤔
Idd, dan was die andere berichtgeving verkeerd.
 
Mgs 3 is de eerste game in de tijdlijn, dus voor de remake moet je geen andere games gespeeld hebben.
Ja idd.
Je kan ze idd ook allemaal nog eens spelen in de volgorde qua tijdlijn. Waarschijnlijk krijg je dan ook een andere kijk op de story
 
Ik vond dat net wel. Die opbouw van cinematics en soundtrack exact hetzelfde. Zelfs game mechanics (schieten, movement) vond ik hetzelfde voor zover ik het me nog herinner :p
Misschien moet ik dat spel, als grote fan van MGS1 destijds, eens spelen dan...
 
De collectie van mgs komt op 24/10 voor 59.99€ ( geen idee welke verbeteringen er zijn aangebracht )
 
Heb uit nostalgie mgs snake eater op de store gekocht ( je kan ze ook los kopen ) ben benieuwd hoe het eruit ziet.
 
Terug
Bovenaan