Metaaldraad

Mja, we zullen zien. De manier waarop ik haar tot nu toe horen zingen heb, klinkt toch niet erg gezond voor de stembanden. Ze schreeuwt "met haar keel" ipv vanuit de buik. Maar als dat hetgene is waaraan ze gewerkt heeft, ben ik benieuwd.

Mja, we zullen zien. De manier waarop ik haar tot nu toe horen zingen heb, klinkt toch niet erg gezond voor de stembanden. Ze schreeuwt "met haar keel" ipv vanuit de buik. Maar als dat hetgene is waaraan ze gewerkt heeft, ben ik benieuwd.
Het fragiele hese geluid maakt haar stem natuurlijk wel zo uniek. Maar heb me ook al afgevraagd of dat wel gezond is.

Zeker tijdens die akoestische StuBru versie van ‘all along’

De band die ik bedoelde is Cannibal Corpse. Als ik bijvoorbeeld hun nr. 1 song op spotify opleg, begint dat instrumentaal wel strak. Vanaf die begint te 'zingen' is het om zeep voor mij. Wtf is dat zeg.

Dat is nog iets anders. Maar 't zou ook niet voor heel den tijd moeten zijn van mij.
Kan je alleen maar met bewondering naar luisteren, wat een techniek. Maar snap dat het mensen 'afschrikt'. Ik moet straks ook nog wat volk overtuigen om op tijd aanwezig te zijn voor die band. Maar komt wel goed

De band die ik bedoelde is Cannibal Corpse. Als ik bijvoorbeeld hun nr. 1 song op spotify opleg, begint dat instrumentaal wel strak. Vanaf die begint te 'zingen' is het om zeep voor mij. Wtf is dat zeg.

Cannibal Corpse vind ik ook enorm monotoon qua stem (zowel met de "oude" als de "nieuwe" zanger), om niet het woord saai te gebruiken. En ik ben over het algemeen wel te vinden voor death growls, cookie monster vocals rule 😋

Kan je alleen maar met bewondering naar luisteren, wat een techniek. Maar snap dat het mensen 'afschrikt'. Ik moet straks ook nog wat volk overtuigen om op tijd aanwezig te zijn voor die band. Maar komt wel goed
Die techniek is inderdaad wel bewonderenswaardig, ook al is deathcore (net zoals de meeste -core) niet echt mijn ding. Death metal is ook mijn ding niet omwille van de growls. Er zijn wel uitzonderingen, zoals Hate Forest dat muzikaal black metal is maar vocaal death metal:

Ieder ‘t zijn he.
Ik kan wel overweg met wat goeie grunts of screams.

Luister eens naar Converge -No Heroes aub. 😘

Veel techniek, weinig ziel imo. Ik ben geen fan.

Zelf groot fan van death grunts, véél minder van dat black metal gekrijs of die typische metalcore screams, al varieert het wel sterk van zanger (nou ja, vocalist :unsure: ) tot zanger.

Er zijn er niet zo heel veel die 'het' hebben imo, de meesten doen het precies vooral omdat ze eigenlijk niet kunnen zingen.

Veel techniek, weinig ziel imo. Ik ben geen fan.

Zelf groot fan van death grunts, véél minder van dat black metal gekrijs of die typische metalcore screams, al varieert het wel sterk van zanger (nou ja, vocalist :unsure: ) tot zanger.

Er zijn er niet zo heel veel die 'het' hebben imo, de meesten doen het precies vooral omdat ze eigenlijk niet kunnen zingen.
Vind het goed 👍

Al diegene die me vandaag willen trakteren op een pint: amenra shirt aan (roest ipv wit, Adidas shotters, kort haar, 1”93 en bril)

Of dm😋

Een festival camping is nu ook niet de ideale omgeving om het vliegende schijt te krijgen .

Terug
Bovenaan