Nieuwe song “Heavy Is The Crown” van Sylosis komt morgen uit. Yes please!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nieuwe song “Heavy Is The Crown” van Sylosis komt morgen uit. Yes please!

Met Floor Jansen!Morgen komt er nog een release uit die je wel eens leuk zou kunnen vinden![]()

Met Floor Jansen!![]()

Toch wel weer verdomd catchy ze.Yup! Maar ik vind de single zeer teleurstellend![]()
Toch wel weer verdomd catchy ze.

)Exodus, suicidal angels is thrash en vrij toegankelijk . Korpiklaani is dan weer folk @Mr.AndersonOei, er komt nu dit jaar net veel erg goeie black en death metal en ik veronderstel dat dat net is wat je omschrijft met onverstaanbaar geschreeuw
Ill Nino valt in principe ook wel onder de nu metal categorie moest je die nog niet kennen. Verder kan ik Temptations for the weak (BE) nog wel aanraden. Is metalcore maar sluit nog een beetje aan bij nu metal.
Nog aanraders die niet te veel onverstaanbaar schreeuwen en iemand die graag nu metal luistert goed kan vinden:
Tesseract
As I Lay Dying
Butcher Babies
Unearth
Powerstroke
Ga ook gwn Evil Invaders (BE) kijken en als ge vrijdag op tijd daar bent Lorna Shore (dit gaat ge zeker verschrikkelijk vinden in't begin, maar mss bent ge er na een tijdje toch ineens met mee)
Ik ga vooral voor de sfeer en ben er eigenlijk als guest.Oei, er komt nu dit jaar net veel erg goeie black en death metal en ik veronderstel dat dat net is wat je omschrijft met onverstaanbaar geschreeuw
Ill Nino valt in principe ook wel onder de nu metal categorie moest je die nog niet kennen. Verder kan ik Temptations for the weak (BE) nog wel aanraden. Is metalcore maar sluit nog een beetje aan bij nu metal.
Nog aanraders die niet te veel onverstaanbaar schreeuwen en iemand die graag nu metal luistert goed kan vinden:
Tesseract
As I Lay Dying
Butcher Babies
Unearth
Powerstroke
Ga ook gwn Evil Invaders (BE) kijken en als ge vrijdag op tijd daar bent Lorna Shore (dit gaat ge zeker verschrikkelijk vinden in't begin, maar mss bent ge er na een tijdje toch ineens met mee)
Folk? Dat klinkt nog minder mijn ding.Exodus, suicidal angels is thrash en vrij toegankelijk . Korpiklaani is dan weer folk @Mr.Anderson
'k Zal blijven staan dan achter Electric Callboy100% Tesseract, geweldige band.
Jup! Al enkele jaren aanwezig maar het gevaar zit er hem in dat ik soms niet meer uit el presidio geraak.Bloodywood en King Buffalo zouden ook wel uw ding kunnen zijn. En voor de rest gewoon bands ontdekken. Groepen die je op het eerste gezicht/gehoor niet liggen kunnen live een volledig andere beleving zijn. En in El presidio is er constant een feestje met sterke bieren in deftige bekers. @Mr.Anderson

Ik heb er alvast veel zin in.Jup! Al enkele jaren aanwezig maar het gevaar zit er hem in dat ik soms niet meer uit el presidio geraak.![]()
Alleen opletten dat ik op tijd en stond uit el presidio weet te ontsnappen om wat bands te zien, dat is me vorig jaar niet zo goed gelukt 
Vended kan misschien ook een tip zijn: met de zonen van Corey Taylor en Clown van Slipknot. Voor mij zal 10u45 de zaterdag weliswaar iets te vroeg zijn vrees ik. Ze klinken wel veelbelovend. Veel agressie en energie die me doet denken aan de beginjaren van Slipknot.Jup! Al enkele jaren aanwezig maar het gevaar zit er hem in dat ik soms niet meer uit el presidio geraak.![]()
Jep! Had ik al in de mot. Maar ik geraak er niet op tijd. Het kan zelfs zijn dat ik enkel vrijdag namiddag en dan de volledige zondag ga.Vended kan misschien ook een tip zijn: met de zonen van Corey Taylor en Clown van Slipknot. Voor mij zal 10u45 de zaterdag weliswaar iets te vroeg zijn vrees ik. Ze klinken wel veelbelovend. Veel agressie en energie die me doet denken aan de beginjaren van Slipknot.