Metaaldraad

Mja het hoeft voor mij toch ook niet.
Zeker niet onder die naam want uiteindelijk zijn ze een veredelde coverband, en die had Phil al (zijn illegals met hun Vulgar Display tour) maar misbruiken ze nu de naam om wat hoger op affiches te staan en meer geld te verdienen.

Doe het dan zoals Death To All, dat is een prachtig tribute aan Chuck maar ze pretenderen niet van Death zelf te zijn.

Mja het hoeft voor mij toch ook niet.
Zeker niet onder die naam want uiteindelijk zijn ze een veredelde coverband, en die had Phil al (zijn illegals met hun Vulgar Display tour) maar misbruiken ze nu de naam om wat hoger op affiches te staan en meer geld te verdienen.

Doe het dan zoals Death To All, dat is een prachtig tribute aan Chuck maar ze pretenderen niet van Death zelf te zijn.
Inderdaad. Als de combo Wylde, Benante, Anselmo en Brown een supergroep had gevormd met eigen nummers had ik het gerust ook wel willen zien. Maar dit is even hard Pantera als dat Queen+Adam Lambert Queen is alleen geven die nog min of meer toe dat ze niet Queen zijn

Benieuwd wat het beste Slipknot nummer aller tijden is voor jou ☺️
Disasterpiece denk ik of People=shit. Sws is Iowa mijn favoriete Slipknot plaat en voor mij toch top 20 metalplaten ooit. Die rauwheid, die agressie en bruutheid worden perfect gekanaliseerd in een uur razernij.

Als mensen horen dat ik metal luister en ze willen een idee krijgen van wat ik graag hoor zet ik ook standaard people=shit op. Alleen blijft het nooit lang opstaan.

Disasterpiece denk ik of People=shit. Sws is Iowa mijn favoriete Slipknot plaat en voor mij toch top 20 metalplaten ooit. Die rauwheid, die agressie en bruutheid worden perfect gekanaliseerd in een uur razernij.

Als mensen horen dat ik metal luister en ze willen een idee krijgen van wat ik graag hoor zet ik ook standaard people=shit op. Alleen blijft het nooit lang opstaan.
Zitten ook bij mijn favoriete nummers eigenlijk. Liberate hoort daar voor mij ook tussen.

Ik had vroeger een patch geplakt op mijn schoolrugzak met "people = shit". Ons moeder was daar niet zo blij mee.

De Fuck Me Jesus t-shirt van Marduk heb ik dan maar laten hangen in de winkel.

Ik had vroeger een patch geplakt op mijn schoolrugzak met "people = shit". Ons moeder was daar niet zo blij mee.

De Fuck Me Jesus t-shirt van Marduk heb ik dan maar laten hangen in de winkel.
Mijn Moonspell shirt met "God is dead, we've killed him" kon ook op ni veel bijval rekenen bij m'n oma.
Granted, da was ook vooral om wat edgy en cool te doen want ik ben geen gigantische Moonspell fan :)

Terug
Bovenaan